سرمایه گذاری 2070 میلیارد ریالی 11 شرکت صنعتی در قشم

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سازمان منطقه آزاد قشم از حجم سرمایه گذاری دو هزار و 70 میلیارد ریالی بخش خصوصی در دو شهرک صنعتی تولا و فجر این منطقه آزاد خبر داد.

به گزارش فرینا، محمد مهدی برنجی اعلام کرد: 11 شرکت بخش خصوصی تحت حمایت سازمان منطقه آزاد قشم در زمینه های مختلف اقدام به این میزان سرمایه گذاری کرده اند.
وی با اعلام اینکه هر یک از این 11 شرکت به طور متوسط حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند، افزود: پیش بینی می شود این تعداد شرکت تولیدی تا پایان سال 1398 به جمع شرکت های فعال این در قشم اضافه شوند.
به گفته مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سازمان منطقه آزاد قشم، این شرکت ها با فعالیت در زمینه صنایع تولید لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، ماهی خُشک، لوازم یکبار مصرف پزشکی (کاور کفش، کلاه، دستکش)، سیگار و تولید موتور زمینی به موتور دریایی حدود 450 فرصت شغلی مستقیم جدید را برای جویندگان کار در این منطقه آزاد فراهم می کنند.
وی اظهارکرد: بیشتر این واحدها در نیمه اول سال 98 و تا پایان سال آینده به بهره برداری می رسند و شمار شرکت های فعال تولیدی – صنعتی در شهرک های صنعتی منطقه آزاد قشم به بیش از 200 واحد افزایش می یابد.
به گفته برنجی، با آغاز فعالیت این 11 شرکت، شمار نیروهای فعال در شهرک های صنعتی قشم نیزبه بیش از 5 هزار نفر خواهد رسید.
جزیره قشم با یک هزار و 500 کیلومتر مربع وسعت در جنوب ایران واقع شده و با وجود فعالیت سازمان منطقه آزاد و استفاده از قوانین و مقررات ویژه این سازمان، سرمایه گذارانی از داخل و خارج کشور در بخش های مختلف صنعتی این منطقه فعالیت می کنند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.