نظارت بر تردد مسافران نوروزی با 80 دوربین مدار بسته

رییس کمیته نظارت، تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از ثبت تردد مسافران نوروزی توسط 80 دوربین مدار بسته در مبادی ورودی دریایی جزیره به منظور برقراری امنیت بیشتر خبر داد.

به گزارش فرینا، مهدی فتحیان نسب در مراسم بازدید رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از سیستم نظارت اداره کل حراست سازمان منطقه آزاد قشم با اعلام این خبر اظهار کرد: طرح کنترل و نظارت بر تردد مسافران در مبادی ورودی جزیره با نصب دوربین های مدار بسته در سال 1395 آغاز شد که خروجی تمامی این دوربین ها در دفتر مرکزی رصد می شود.

وی هدف از نصب دوربین های مدار بسته را افزایش امنیت و آرامش ذهنی مسافران، همچنین کمک رسانی به موقع دانست و افزود: وظیفه دوربین های مدار بسته نصب شده در اسکله مسافربری شهید ذاکری، نظارت و کنترل عبور و مرور ایمن مسافران می باشد.

به گفته فتحیان نسب، بخشی از وظایف نظارت بر اطلاعات خودرو های ورودی و مالکین و سرنشینان آن ها نیز در اسکله پهل  و اسکله لافت توسط این دوربین ها تامین می شود و
 دوربین های نصب شده در اسکله بهمن نیز بر امنیت نقل و انتقال محموله های تجاری نظارت دارند.

رییس کمیته نظارت، تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم همچنین با اشاره به امکان برقراری ارتباط سراسری جزیره از طریق شبکه بی سیم، اظهار کرد: این شبکه به صورت آنلاین و به منظور سرعت عمل بیشتر در مواقع ضروری، همچون شلوغی خطوط تلفن های همراه می تواند با اسکله های شهید ذاکری، کاوه، لافت، پهل، بهمن و فرودگاه بین المللی قشم ارتباطی کم هزینه برقرار نماید.
گفتنی است، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به منظور بررسی عملکرد کمیته های 9 گانه ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، امروز دوشنبه 27 اسفند ماه از سیستم نظارت اداره کل حراست سازمان منطقه آزاد قشم بازدید کرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.