توسعه متوازن جزیره، دستاوردی بی نظیر در تاریخ منطقه آزاد قشم

مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور شوراهای اسلامی شهر و روستا، توسعه متوازن حال حاضر جزیره را مدیون حضور مستمر حمیدرضا مومنی و دستاوردی بی نظیر در تاریخ منطقه آزاد قشم دانست.

 به گزارش فرینا، غلامرضا پاسلاری در نشست رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با دهیاران جزیره در روزهای پایانی سال1397 بیان داشت: از روز نخستی که سکان اداره سازمان منطقه آزاد قشم در دستان پرتوان حمیدرضا مومنی قرار گرفت، بر توسعه متوازن جزیره تاکید داشت.
وی ادامه داد: مومنی، از ابتدای کار، بهره مندی تمامی جزیره از موهبت وجود سازمان منطقه آزاد را وظیفه خود دانست و با جود منابع کم سازمانی و مشکلات زیاد آنقدر ایستادگی کرد تا این که امروز، بخش زیادی از این خواسته محقق شده است.
به گفته پاسلاری، حضور عبدالجواد کمالی به عنوان عضو موظف هیات مدیره و در سِمَت معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم به رشد و شکوفایی غرب جزیره که مورد نظر مدیرعامل این سازمان بود، سرعت بیشتری بخشیده است.
مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور شوراهای اسلامی شهر و روستا بر لزوم همکاری و مشارکت دهیاران و جوامع محلی  با این سازمان برای دستیابی به تحولی بزرگ در جزیره تاکید کرد و گفت:  مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم دهیاران را نه تنها مقام عالی دولت در روستاها بلکه نماینده سازمان می داند و به منظور رفع کمبودها و پیشرفت روستاهای جزیره بر همیاری و همراهی دهیاران و مردم تمرکز و تاکید دارد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.