605 كارگر خدمات شهري و فضاي سبز قشم در آماده باش نوروز

مديرعامل شركت تعاوني كاركنان سازمان منطقه آزاد قشم از آمادگی 605 كارگر خدمات شهري و فضاي سبز اين شركت برای خدمت رسانی در نوروز 98 خبر داد.

به گزارش فرینا، عباس رنجبري با اعلام این خبر، اظهار كرد: در حوزه خدمات شهري هم اكنون 220 كارگر خدمات شهري به همراه 15 دستگاه مکانیزه پرس و ۱۵ دستگاه کامیونت در سه شيفت كاري مشغول به فعاليت و خدمت رساني به آحاد مردم، كسبه و گردشگران شهر قشم هستند.
وي با بيان اينكه در نوروز پيش رو 90 نفر نيروي پياده و پِرِس زَن و چهار دستگاه مكانيزه پرس  و پنج دستگاه کامیونت به جمع پاكبانان و ناوگان جمع آوري زباله قشم افزوده مي شود، گفت: اميدواريم با تدابير و برنامه ريزي هاي انجام شده، بتوانیم نوروزي پاك براي آحاد قشموندان و گردشگران فراهم كنيم.
مديرعامل شركت تعاوني كاركنان سازمان منطقه آزاد قشم با بيان اينكه 45 نيرو در بخش فضاي سبز به كاركنان موجود اضافه مي شوند، افزود: در نوروز امسال، 310 نيروي خدمات شهري و 295 نيروي فضاي سبز، وظيفه پاكسازي و رسيدگي به فضاي سبز شهر قشم را بر عهده دارند.
رنجبری، دلیل افزايش نيروهاي خدمات شهري و ناوگان جديد را، افزایش آسفالت معابر و شهرك هاي قشم در دو سال اخير و در نتیجه نياز بیشتر به رفت و روب شهري دانست و ادامه داد: اميدواريم در سايه توجهات مديرعامل محترم سازمان منطقه آزاد قشم، مديريت شهري و روستايي سازمان منطقه آزاد قشم و همچنين كمك و توجه مردم و گردشگران، شهري پاكیزه و عاري از آلودگي داشته باشيم.
مديرعامل شركت تعاوني كاركنان سازمان منطقه آزاد قشم در پایان از شهروندان خواست حتي المقدور زباله هاي خود را تا ساعت 21 در سطل هاي زباله تعبيه شده در مناطق مختلف شهري قرار دهند تا نيروهاي زحمتكش پاكبان شهر، بتوانند در اسرع وقت زباله ها را جمع آوری کرده و به بهترين نحو به مردم خدمت رساني كنند.
یادآور می شود، شهرستان قشم با حدود 149 هزار نفر جمعيت، در نوروز پذيراي گردشگران زیادی است و شهر قشم با 41 هزار نفر جمعيت، يكي از مراكز اصلي حضور گردشگران محسوب مي شود كه با توجه به افزايش ناگهاني جمعيت در سال نو، حجم زباله هاي توليدي در اين ايام، به نحو چشمگيري افزايش خواهد يافت.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.