آماده باش سازمان منطقه آزاد اروند

با دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، این سازمان در حال آماده باش برای کمک رسانی به مناطق آسیب دیده است.

به گزارش فرینا؛ طی دو روز گذشته و با توجه به حوادث پیش آمده در اثر تغیرات جوی با دستور ویژه اسماعیل زمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند این نهاد دولتی بطور ویژه در حال کمک رسانی به مناطق آسیب دیده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در توضیح عملیات کمک رسانی گفت: تمام معاونت‌های سازمان در یک بسیج همگانی طی دو روز گذشته سعی در کمک‌رسانی به‌منظور کاهش خسارات احتمالی پیش‌رو به شهروندان آبادانی و ‌خرمشهری بوده‌اند.
وی افزود: همکاران معاونت فنی و زیربنایی با توجه به درخواست فرمانداران آبادان و خرمشهر کلیه تجهیزات و ماشین آلات نظیر کمپرسی، بیل مکانیکی زنجیری، کمرشکن، بیل بک هولو… را در اختیارشان گذاشته اند.

طمیمیان خاطرنشان کرد: معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند نیز با تجهیز نمایشگاه بین المللی برای اسکان مهمانان نوروزی و آماده سازی بیمارستان های منطقه، سعی در برقراری آرامش میان شهروندان و مهمانان داشته است.

ارسال مواد غذایی به اروند کنار و در اختیار گذاشتن کلیه امکانات مورد نیاز فرمانداری های آبادان و خرمشهر، برای مینو شهر، اروند کنار، حفار شرقی، غربی و کلیه مناطق در خطر، از دیگر اقدامات سازمان منطقه آزاد اروند برای کمک رسانی و جلوگیری از آسیب های احتمالی در چند روز آینده بوده است.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.