رکورد زنی بازدید گردشگران نوروزی از سه سایت گردشگری قشم

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از رکورد زنی شمار بازدید کنندگان نوروزی، از سه سایت گردشگری این جزیره خبر داد. 

به گزارش فرینا به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالجواد کمالی با اشاره به بارانی بودن  فشم درچند روز گذشته گفت:  جنگل دریایی حرا در روزهای پنجم و ششم فروردین  با پانزده هزار و ۶۴۲ گردشگر، غار‌های خربس با چهار هزار و ۲۲۹ نفر و قلعه پرتغالی‌ها هم با دو هزار و ۱۷۵ گردشگر رکورد زنی کردند.
کمالی افزود: بازدید این تعداد گردشگر در این سه سایت گردشگری نه تنها در مقایسه با روز مشابه سال گذشته، بلکه از تمام روز‌های مختلف سال‌های عمر ۲۷ ساله سازمان منطقه آزاد قشم هم بیشتر بوده است.
وی گفت: سال گذشته در پنجمین روز فروردین هشت هزار و ۹۶۳ گردشگر از سایت زیبای جنگل حرا و دو هزار و ۹۴۷ نفر از قلعه پرتغالی‌ها و ۷۰۰ مهمان هم از سایت قلعه پرتغالی‌ها بازدید کرده بودند.
 معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از دسترسی آسان و چشم انداز بسیار زیبا به عنوان یکی از ویژگی‌ها و امتیازات غار‌های خربس در ۵ کیلومتری شهر قشم در مسیر ساحل جنوبی نام برد.
کمالی گفت: با نصب تابلو‌های اطلاع رسانی به دو زبان فارسی و انگلیسی در این سایت و سنگفرش کردن مسیر‌های تردد گردشگران، فنس کشی‌های مناسب، نورپردازی‌های زیبا و تعمیر دیواره ها، این سایت مورد استقبال بی سابقه گردشگران قرار گرفته است.
وی افزود: جزیره قشم به عنوان یکی از مهمترین اماکن گردشگری ایران همزمان با آغاز تعطیلات پایان سال و نوروز ۹۸، میزبان انبوه مهمانان و گردشگران ایرانی و خارجی است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.