زمینه 100 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بوشهر فراهم شد

تاریخ : شنبه 10 فروردين 1398        عکاس :

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز شنبه در نشست با نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری افزود: سفر رئیس جمهوری در 26 اسفندماه سال 1397 به این استان برکاتی مهم داشت که از اهم آنها می توان به تصویب 16 هزار و 690 میلیارد ریال اعتبار برای اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی و خدماتی اشاره کرد. 
وی بیان کرد: تصویب این اعتبار علاوه بر تاثیرگذاری در شتاب توسعه، کمک بزرگی به استان بوشهر می‌کند. 
گراوند ادامه داد: اجرای طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زایی در شهرک 2 هزار و 600 هکتاری شیلاتی با اعتبار سه هزار میلیارد ریال، سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگ تولیدی و صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی شمال استان و توسعه صنایع پایین دستی در منطقه پارس جنوبی از برنامه‌های مهم امسال در استان بوشهر است. 
وی افزود: تقویت اعتبارات مالی سدها، نوسازی شبکه‌های آبرسانی واجرای طرح‌‌های آب ‌شیرین ‌کن از دیگر آثار سفر استانی رئیس جمهوری به استان بوشهر است. 
استاندار بوشهر بیان کرد: اکنون بیش از 275 میلیون متر مکعب آب در مخزن سد رئیسعلی دلواری، ذخیره شده که نگرانی تامین آب، شبکه‌های زیردست این سد را برطرف کرده است. 
گراوند ادامه داد: اعتبارات برای اجرای طرح‌های مختلف راه سازی، فرهنگی، اجتماعی و دیگر حوزه‌ها بر اساس هدف‌گذاری تداوم دارد و طرح‌های مهم عمرانی و خدماتی استان بوشهر بیشتر در دو مناسبت، هفته دولت و دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد. 
وی همچنین با اشاره به نام گذاری سال جدید به نام رونق تولید توسط رهبر معظم انقلاب بیان کرد: شرط تحقق رونق تولید، حمایت از کالای ایرانی است که امسال گام‌های مهم و موثری در این راستا برداشته می‌شود. 



نظرات بینندگان