جمع آوری 2274 تُن زباله و نخاله در طرح نوروزی قشم

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از فعالیت 360 نیروی این مدیریت به صورت شبانه روزی در طرح نوروزی جزیره خبر داد.

به گزارش فرینا، تورج امانی با اشاره به استقبال گردشگران نوروزی برای سفر به جزیره اظهار کرد: به منظور تامین بیشتر رفاه و سلامت شهروندان و گردشگران، نیروهای مدیریت خدمات شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم در سه گروه تنظیف شهری،تخلیه زباله و نخاله، نظافت سرویس های بهداشتی، عرصه های فضای سبز و کمپ پارکهای احداث شده و تاسیسات به صورت شبانه روزی در حال کار هستند.
امانی ادامه داد: از تاریخ 25 اسفند ماه 97 تا دهم فروردین ماه 98 در بخش تنظیف، تخلیه زباله و نخاله، 135 نیرو به صورت 24 ساعته به جمع آوری مشغول هستند و از آغاز تعطیلات تا کنون با در اختیار داشتن 12 دستگاه خودرو، یک هزار و 422 تُن زباله و 852 تُن نخاله از سطح شهر قشم جمع آوری کرده اند.
به گفته وی، در بخش نظافت سرویس های بهداشتی،نگهداری عرصه های فضای سبز و نظافت کمپ پارکهای نوروزی، 220 نیرو روزانه 270 هکتار از مناطق مختلف سطح شهر قشم را پاکسازی می کنند.
مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از آبرسانی به مخازن آب شرب و سرویس های بهداشتی کمپ پارک های شهر قشم به حجم یک هزار  ۸۶۵مترمکعب خبر داد و افزود: علاوه بر خریداری پمپ های مربوطه و وصل نمودن برخی از سپتیک های سرویس های بهداشتی به فاضلاب شهری،در این مدت، چهار هزار و 163 مترمکعب سپتیک تخلیه شده است.
وی در توضیح بیشتر عنوان کرد: پنج نیروی تاسیساتی نیز تا کنون 95 مورد اشکالات پیش آمده در پارک ها، سرویس های بهداشتی و تاسیسات شهری را برطرف کردند.
مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم در پایان از شهروندان و مهمانان نوروزی خواست جهت حفظ سلامت محیط و فضای شهری، به نکات بهداشتی بیشتر توجه کنند.
قشم بزرگترین جزیره در جنوب کشور، بهترین هدف سفر و گردشگری در ایام نوروز محسوب می شود و با دارا بودن جذابیت های تاریخی، دریایی، هوایی و گردشگری، بهترین خاطره سفر را برای مسافران نوروزی رقم خواهد زد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.