فرودگاه امام خمینی (ره) پرترافیک‌ ترین فرودگاه در پرواز‌های بین المللی کشور

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: از ۳۷۷۲ پرواز انجام شده از ابتدای بازه سفرهای نوروزی، ۱۰۲۴ پرواز خارجی بوده که فرودگاه بین الملی امام (ره) با انجام ۶۵۰ پرواز، رکوردار پروازهای بین المللی در کشور است.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رضا جعفرزاده افزود: از ۳۷۷۲ پرواز انجام شده از ابتدای بازه سفرهای نوروزی، ۱۰۲۴ پرواز خارجی و مابقی پرواز داخلی بوده است.

جعفرزاده گفت: فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) با انجام ۶۵۰ پرواز خارجی پرترافیک ‌ترین فرودگاه در پرواز‌های بین المللی و فرودگاه مهرآباد و مشهد مقدس به ترتیب پرترافیک ‌ترین فرودگاه در پرواز‌های داخلی کشور به شمار می‌روند.

وی تعداد پرواز‌های عبوری ­در این ایام تا ۲۹ اسفندماه را ۵۵۱۱­ پرواز ذکر کرد.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری به مسافران توصیه کرد برای خرید بلیت از طریق منابع معتبر اعم از دفاتر و سایت‌های دارای مجوز که لیست آن‌ها بر روی پرتال سازمان هواپیمایی کشوری قابل دسترسی است اقدام کنند.

جعفرزاده با بیان اینکه امکان اعتبار سنجی بلیت هواپیما از طریق سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی فراهم است و بر لزوم مدیریت بیشتر شرکت‌های هواپیمایی بر توزیع بلیت هواپیما تاکید کرد و از شرکت‌های هواپیمایی خواست هرگونه تخلف و سودجویی را به سازمان هواپیمایی کشوری گزارش کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری همچنین از مسافران خواست هرگونه تخلف را به سازمان گزارش کنند تا برخورد لازم صورت گیرد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.