جابجایی بیش از ٤٠٠ هزار نفر مسافر از فرودگاه امام خمینی (ره) تا یازدهم فروردین ماه٩٨

سرپرست معاونت بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: ٤٠٨ هزار و ٥٢٣ نفر مسافر با ٢ هزار و ٤٨٩ سورتی پرواز از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) طی ١٦ روز نخست بازه سفرهای نوروزی جابجا شدند.

به گزارش فرینا، حسن خوشخو افزود: بر اساس تدابیر اتخاذ شده و با محوریت هدف "نوروز متفاوت ـ فرودگاه متفاوت" تلاش کردیم تا با ارائه خدمات متفاوت، موجب رضایتمندی هرچه بیشتر مسافران و مراجعان از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) شویم و امیدواریم این رضایتمندی در طول سال نیز سیر صعودی خود را ادامه دهد.

خوشخو گفت: با آغاز سفرهای نوروزی و با تلاش همه ارگان های فعال در بخش های مختلف فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)  از ٢٤ اسفند ماه ١٣٩٧ تا یازدهم فروردین ماه ١٣٩٧ تعداد ٤٠٨  هزار و ٥٢٣ نفر مسافر ورودی و خروجی با ٢ هزار و ٤٨٩ سورتی پرواز در فرودگاه امام (ره) اعزام و پذیرش شدند که از این آمار ١٧٩ هزار و ١٦٤ نفر مسافر ورودی و ٢٢٩ هزار و ٣٥٩ نفر مسافر خروجی بودند.

وی افزود: ارائه خدمات متفاوت در عملیات پروازهای نوروزی امسال ثمره همکاری همه ارگان های فعال در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اعم از سپاه، پلیس، گذرنامه، گمرک، شرکت های هواپیمایی، شرکت های خدمات هندلینگ و غرف فعال در ترمینال مسافری فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) بود و لازم است از تلاش های یکایک همکارانم در خانواده شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در طول سفرهای نوروزی قدردانی کنم. 

 گفتنی است، بازه سفرهای نوروزی در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) که از ٢٠ اسفند ماه ١٣٩٧ شروع شده، تا ٢٠ فروردین ماه سال جاری ادامه خواهد یافت.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.