7 هزار و 440 مورد بازدید از اماکن قشم در نوروز 98

قائم مقام کمیته نظارت، تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از هفت هزار و 440 مورد بازدید توسط تیم هشت گانه این کمیته در 18 روز تعطیلات نوروز 98 خبر داد.

به گزارش فرینا، حامد افضلی نیکو با اشاره به فعالیت مستمر و روزانه کمیته نظارت، تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: بازدیدهای روزانه به منظور نظارت بر عملکرد تمامی واحدهای صنفی، مراکز اقامتی دایم و و موقت، مراکز پذیرایی و تفریحی، دفاتر خدمات مسافرتی، کلوپ های غواصی، کمپ پارک ها، سد معبر و دست فروشان از تاریخ 26 اسفند 97 تا 14 فروردین ماه 98 ادامه داشت.
افضلی نیکو از انجام 537 بازدید از مراکز اقامتی دایم، 496 مرکز اقامتی موقت، یک هزار و 242 مرکز پذیرایی، 435 مورد تاسیسات گردشگری و 56 مورد بازدید از دفاتر خدمات مسافرتی خبر داد و افزود: هشت تیم متشکل از نمایندگان سازمان منطقه آزاد قشم، شبکه بهداشت شهرستان و با همکاری تعزیرات و پلیس اماکن با هماهنگی دادستان شهرستان قشم و نیروی انتظامی در تلاش بودند تا در این ایام گردشگران نوروزی بتوانند در نهایت اطمینان، سفر خوب و لذت بخشی را در خاطر بسپارند.
قائم مقام کمیته نظارت، تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: در این مدت چهار هزار و 358 مورد بازرسی از اصناف سطح جزیره قشم انجام شده که در این رابطه 27 تعهد، دو هزار و 813 تعهد شفاهی، 570 اخطار کتبی، 17مورد پلمپ و 31 مورد تعلیق و تعطیل صورت گرفته است.
افضلی نیکو ادامه داد: در تاریخ یاد شده، دو هزار و 731.5 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته نیز امحاء شده است.  
به گفته وی، همچنین در 18 روز تعطیلات نوروزی، به 357 مورد شکایت که از طریق چهار خط تلفن ثابت و گویای مختص دریافت شکایات ثبت شده بود، رسیدگی شد.
قائم مقام کمیته نظارت، تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم همچنین از استقرار 240 نیروی گارد و انتظامات در این ایام خبر داد و افزود: به منظور تامین امنیت گردشگران در سطح جزیره، تعداد 96 بازدید از اماکن عمومی، اقامتی و تفریحی و تعداد 38 مورد رفع مشکلات و معایب در این اماکن به ویژه در بنادر و اسکله های تفریحی توسط نیروهای حراست و صیانت صورت گرفته است.
وی به عملکرد شبانه روزی و آنلاین تیم حراست و صیانت از طریق دوربین های مدار بسته اشاره کرد و گفت: این سیستم همچنین جهت خدمات دهی مطلوب به مهمانان نوروزی، کنترل و رفع ترافیک درون شهری و برون شهری با کمیته انتظامی و امنیتی همکاری مستقیم داشت.
افضلی نیکو در توضیح بیشتر عنوان کرد: در این ایام، تعداد 291 مورد کارت شناسایی، تردد، بازرسی و کارت های همیار گردشگر برای اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر قشم نیز صادر شده است.
قائم مقام کمیته نظارت، تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم اظهار کرد: در راستای تسریع در برقراری ارتباط سراسری جزیره و هماهنگی تمامی اعضای کمیته های 9 گانه ستاد اجرایی خدمات سفر قشم به منظور ارایه خدمات بهتر به گردشگران نوروزی، مرکز کنترل بیسیم در این ایام، راه اندازی شده و به صورت شبانه روزی فعال بود.
در جنوبی ترین نقطه کشور، بزرگترین جزیره خلیج فارس "جزیره قشم" با ظرفیت های کم نظیر گردشگری، خود را برای حضور مهمانان نوروزی آماده کرده است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.