تبلیغات گسترده نوروز ۹۸ قشم ، به بار نشست

رئیس کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی ستاد دائمی خدمات سفر قشم از تبلیغات نوروزی قشم به عنوان تبلیغاتی هدفمند و مهندسی شده یادکرد و این ابزار رسانه ای را عامل مهم معرفی جزیره به مردم سراسر کشور که باعث سفر بیش از نیم‌میلیون نفر برای اولین بار به این منطقه شده است، دانست.

به گزارش فرینا، مرتضی شیخ زاده گفت: بیش از 520 هزار نفر از مجموع 750 هزار گردشگری که از 25 اسفند 97 تا پایان تعطیلات نوروز 98 وارد این جزیره شدند، نخستین سفر خود به این جزیره را از مجرای تبلیغات مهندسی شده در ایام نوروز 98 تجربه کردند.
شیخ زاده افزود: معرفی مکرر قشم در سیمای استانهای هدف و شبکه های مجازی به ویژه تیزر معرفی این جزیره که توسط روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم تهیه و از سوی مخاطبان به عنوان برترین تیزر تولیدی روی صفحه اصلی سایت آپارات قرار گرفته است، نقش مهمی در کسب سهم ۷۰ درصدی سفر این تعداد گردشگر سفر اولی به جزیره عجایب هفت گانه خلیج فارس دارد.
رئیس کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی ستاد دائمی خدمات سفر قشم از 419 نوبت پخش دو تیزر تبلیغاتی قشم در روزهای پایانی اسفند 97 از طریق 8 شبکه استان های هدف به عنوان یکی دیگر از عوامل تصمیم گیری برای سفر به این جزیره نام برد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: سیستم هوشمند مستقر در اسکله ها و‌بنادر منطقه آزاد قشم که مبتنی بر جدیدترین متدهای هوش مصنوعی و‌ بدست متخصصان بومی کشور و با طراحی و نظارت حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان برای اولین بار در ایران تولید شده است، آمار دقیق ورود لحظه ای گردشگران و تحلیل هوشمند وضعیت سفرها به این جزیره را مشخص می کند.
به گفته وی، تهیه بروشور، پلاکارد و تراکت های اطلاع رسانی با موضوعات مختلف از جمله معرفی جاذبه های گردشگری، آثار تاریخی، موزه ها و توصیه های ایمنی، انتظامی و بهداشتی هم بخش دیگری از فعالیت های انجام شده توسط این کمیته در ایام نوروز بود.
شیخ زاده با اعلام اینکه جلسات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم به ریاست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد و به صورت ماهانه برگزار می شود، افزود: با بررسی نقاط ضعف کمیته های مختلف در این ستاد و معرفی هرچه بهتر قشم پیش بینی می کنیم شمار مهمانان و گردشگران جزیره قشم در طول سال 98 و به ویژه در ایام نوروز 99 به مراتب بیشتر از گذشته باشد.
جزیره قشم با یک هزار و 500 کیلومتر مربع وسعت در جنوب ایران واقع شده است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.