لزوم توجه به ظرفیت‌ منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان برای توسعه اقتصادی استان

استاندار قم خواستار استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان برای توسعه اقتصادی استان قم شد.

به گزارش فرینا، بهرام سرمست در جلسه مجمع عمومی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان که در استانداری قم برگزارشد، با اشاره به اثرات مناطق ویژه اقتصادی در توسعه کشور گفت: مناطق ویژه و آزاد اقتصادی می توانند موتور محرکه اقتصاد باشند.
سرمست با بیان ظرفیت های مناسب منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان افزود: باید طرح های اقتصادی برای جلب سرمایه گذار طراحی شود تا شاهد افزیش سرمایه گذاری در این منطقه اقتصادی و درآمدزایی آن باشیم.
وی با تاکید بر ضرورت تامین زیرساخت های حمل و نقل در منطقه اقتصادی سلفچگان ادامه داد: اتصال به راه آهن سراسری و راه اندازی فرودگاه قم می تواند در افزایش تمایل سرمایه گذاران برای ورود به این منطقه نقشی اساسی ایفا کند.
استاندار قم همچنین به بودجه ‍‍‍‍‍پیش بینی شده برای سال 98 منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان اشاره و تصریح کرد: باید برای تامین منابع مالی و درآمد ها برنامه ریزی دقیق صورت گیرد.
سرمست حضور چهره های شناخته شده و مجرب در حوزه های اقتصادی در هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: باید از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در ارتقاء وضعیت اقتصادی استان بهره بری کامل شود.
استاندار قم به برگزاری همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و رونق تولید در استان نیز اشاره کرد و گفت: استفاده از نظرات کارشناسی هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی سفلچگان و بسته های جذب سرمایه گذار در این همایش از برنامه های استان است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.