حضور فعال منطقه آزاد قشم در همایش فرصت های سرمایه گذاری استان هرمزگان

همایش فرصت های سرمایه گذاری استان هرمزگان به مدت دو روز (26 و 27 فروردین) در تالار شهید آوینی شهر بندرعباس با شرکت مقامات کشوری و بین المللی و حضور فعال منطقه آزاد قشم برگزار می شود.

به گزارش فرینا، این همایش با هدف معرفی ظرفیت های مهم حوزه های مختلف صنعتی و سرمایه گذاری این استان از جمله منطقه آزاد قشم با حضور وزیر اقتصاد و دارایی، مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران، چند تن از سفرای خارجی و سرمایه گذاران داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.
در این همایش مهم، پنل های سرمایه گذاری حمل و نقل و عمران شهری، صنعت، معدن و تجارت و مناطق ویژه اقتصادی، سرمایه گذاری و گردشگری، سرمایه گذرای شیلات و کشاورزی، سرمایه گذاری انرژی و پنل مناطق آزاد ارائه خواهد شد که ریاست پنل تخصصی مناطق آزاد هفت گانه کشورمان به سازمان منطقه آزاد قشم واگذار شده است.
ارائه طرح های دانش بنیان، کارگاه عملی (ورک شاپ)، نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری استان هرمزگان هم از دیگر برنامه های همایش فرصت های سرمایه گذاری استان هرمزگان می باشد.
شایان ذکر است که پنل تخصصی مناطق آزاد کشور که ریاست آن به عهده سازمان منطقه آزاد قشم است ساعت 8 تا 10 صبح روز سه شنبه 27 فروردین در تالار شهید آوینی ارائه می شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.