ساخت پروژه هسته پیشران اقتصادی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با سرعت پیش می‌رود

در راستای هدف سال جاری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) مبنی بر کمک به اقتصاد کشور و تولید ملی جلسه بررسی آخرین وضعیت احداث هسته پیشران اقتصادی این مجموعه برگزار شد.

به گزارش فرینا، معاون توسعه و زیر ساخت شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: یکی از پروژه‌های مهم در دست احداث شهر فرودگاهی امام ساخت سوله سرپوشیده (انبار) و ساختمان اداری گمرک مستقر در منطقه آزاد در هسته پیشران این مجموعه در زمینی به وسعت 5 هکتار است.
آذر موحدی افزود: این پروژه هم‌اکنون پیشرفت قابل‌توجهی داشته و با توجه به هدف اصلی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در سال جاری که کمک به اقتصاد کشور و رونق تولید ملی تعریف شده، در تلاش هستیم تا در آینده‌ای نزدیک از آن بهره‌برداری کنیم چرا که با بهره‌برداری از این پروژه گام اساسی در احداث و بهره‌برداری از منطقه آزاد 240 هکتاری شهر فرودگاهی برداشته خواهد شد.
موحدی با بیان اینکه عملیات ساخت محوطه و جاده‌های دسترسی هسته پیشران منطقه آزاد هم‌زمان با ساخت سوله سرپوشیده (انبار) و ساختمان اداری گمرک در حال انجام است، گفت: پارکینگ ویژه نیز در این محوطه 5 هکتاری برای خودروهای سنگین ساخته خواهد شد تا عملیات تخلیه و بارگیری در سوله سرپوشیده بدون مشکل انجام شود.
معاون توسعه زیرساخت شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به رویکرد سال جاری این شرکت مبنی بر کار جهادی مدیران و به سرانجام رساندن پروژه‌های سودآور و اقتصادی افزود: با شروع سال جدید مدیران شرکت شهر فرودگاهی امام تصمیم گرفته‌اند تا در تمامی پروژه‌های عملیاتی حضوری مستمر داشته و تا جایی که امکان دارد جلسات خودشان را در همان محیط عملیاتی برگزار کنند.
در این جلسه حسین تاجیک مجری منطقه آزاد تجاری، احمدرضا بیاتی مدیرکل برنامه‌ریزی و ساماندهی امور شهری، احمدی مدیرکل دفتر فنی و اجرایی، حمیدرضا نصرتی سرپرست دفتر تأمین و تجهیز، خزائی مدیر دفتر مدیریت پروژه، محمدرضا فاضل‌زاده معاون دفتر شهر فرودگاهی الکترونیکی، مکانی معاون دفتر حقوق شهروندی و ارزیابی عملکرد به همراه روسای ادارات تابعه شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و پیمانکاران و مشاوران پروژه هسته پیشران منطقه آزاد حضور داشتند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.