دورنمای شاخص بورس افزایشی است

یک کارشناس بازار سرمایه معتقد است: با توجه به دورنمای موجود از بازار ارز و نیز حامل های انرژی، بازار روند افزایشی را ادامه می دهد و متناسب با نرخ تورم رشد می کند.

همایون دارابی روز یکشنبه پیرامون روند معاملات بازار سرمایه در نخستین روز هفته جاری به خبرنگار ایرنا گفت: بازار روز شنبه از جو روانی که هفته گذشته ایجاد شده بود، فاصله گرفت.
وی اضافه کرد: بازار در هفته نخست اردیبهشت ماه علاوه بر اینکه در شوک تحریم نفتی قرار داشت، رکوردشکنی هایی را تجربه کرد که این دو عامل باعث ایجاد نوسان شدید در آن شد.
دارابی اظهار داشت: دورنمای موجود از بازار مانند موضوع افزایش نرخ تورم، افزایش نرخ حامل های انرژی باعث شد تا بازار در نخستین روز هفته گارد رشد را به خود بگیرد و روند با ثبات تری را در پیش گیرد.
این کارشناس بازار سرمایه خاطرنشان کرد: مساعد بودن قیمت ها در بازار جهانی و نیز گزارشات منتشر شده فروردین ماه در کنار یکدیگر منجر به رشد پایدار شاخص در بازار سرمایه شد.
وی به صنایع برتر در بازار در روز شنبه اشاره و بیان کرد: تمامی صنایع در نخستین روز معاملات در بازار حضور داشتند و جریان رشد گسترده ای را تجربه کردند.
به گفته دارابی، گروه خودرویی ها به دلیل موضوع تجدید ارزیابی رشد خوبی را تجربه کردند.

برچسب ها : بازار سرمایه بورس
آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.