برگزاری کارگاه توانمندسازی نوآوری و فناوری های جدید صنعت گردشگری در اروند

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: کارگاه توانمندسازی نوآوری و فناوری های جدید صنعت گردشگری، اقدام ارزشمندی در راستای اهداف توسعه ای این معاونت است.

به گزارش فرینا؛ قدرت اله طمیمیان با حضور در این کارگاه آموزشی ضمن بیانات فوق افزود: برگزاری مستمر جلسات کارشناسی در حوزه گردشگری و همفکری با فعالین این حوزه در کنار کارگاه های آموزشی، تأثیر بسزایی در رشد و توسعه صنعت گردشگری منطقه و حل مشکلات آنها خواهد داشت.

مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند نیز ضمن تشکر از همکاری میراث فرهنگی استان در برگزاری این کارگاه و با تأکید بر امر آموزش گفت: نیاز به دوره های مرتبط آموزشی برای بالا بردن سطح کیفی عملکرد نیروهای انسانی در حوزه گردشگری بسیار احساس می شود.

سید محمد سیدی افزود: قطعا با برگزاری این کارگاه های آموزشی کیفیت خدمات دهی به مسافران و توریست هایی که منطقه آزاد اروند را بعنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می کنند، رشد چشمگیری پیدا خواهد کرد.

گفتنی است؛ کارگاه توانمند سازی نوآوری و فناوری های جدید صنعت گردشگری در آموزشگاه سهند اعتماد واقع در خرمشهر به مدت ۸ ساعت برگزار شد که بعد از پایان دوره نیز به شرکت کنندگان گواهی نامه مورد تأیید سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کل کشور اعطاء خواهد شد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.