جزئیات شرکت در مسابقه نامگذاری ترمینال مسافری شماره یک شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

معاون توسعه زیر ساخت شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: مهلت ثبت نام برای شرکت در مسابقه نامگذاری ترمینال مسافری شماره یک شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) که از ٣١ فرودین ماه شروع شده تا پایان روز ١٥ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

به گزارش فرینا، آذر موحدی افزود: پس از نامگذاری دو ترمینال "سلام" و "ایرانشهر"، وزیر محترم راه و شهرسازی در بازدیدی که از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) داشتند بر لزوم برگزاری فراخوانی برای انتخاب نام مناسب برای ترمینال مسافری شماره یک این مجموعه تاکید کردند.
آذر موحدی گفت: از همین رو تصمیم گرفتیم تا از طریق برگزاری یک مسابقه که عموم مردم می توانند در آن شرکت کنند، نام مناسبی برای ترمینال مسافری شماره یک شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) انتخاب کنیم.
موحدی با بیان اینکه نام پیشنهادی باید متاثر از فرهنگ و سنت اسلامی ـ ایرانی باشد گفت: علاقه مندان می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی ikac.ir/contest، اسامی مورد نظر خود را برای ترمینال مسافری شماره یک ثبت کرده و در مسابقه شرکت کنند.
معاون توسعه زیر ساخت شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) افزود: مهلت ارسال پیشنهادات به این مسابقه از ٣١ فروردین ماه سال ٩٨ آغاز شده و تا ١٥ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت و پس از پایان مسابقه و ارائه نتایج توسط تیم داوری، به ده نفر برتر جوایزی از طرف شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اعطا خواهد شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.