افزایش فضای انبارهای مستقر در منطقه ویژه اقتصادی کاوه

مدیرعامل شرکت شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه گفت: 16 هزار و دویست مترمربع به ظرفیت انبارهای منطقه ویژه اقتصادی افزوده شد.

به گزارش فرینا، مجید صادقی‌زاده در جریان بازدید از منطقه ویژه اقتصادی کاوه با اعلام این خبر افزود: با توجه به افزایش میزان تقاضای و حجم بالای کالا جهت صادرات و واردات، افزایش فضای انبارها امری ضروری است .
صادقی زاده گفت: با بهره برداری از این فضای انباری علاوه بر بالا رفتن توان خدماتی انبارداری منطقه ویژه اقتصادی کاوه در حوزه مبادله کالا، زمینه تسهیل و توسعه مراودات کالایی در سطح منطقه و کشور در ارتباط با کشورهای دیگر افزایش می یابد. 
وی با اشاره به اینکه عملیات ساخت این 2انبار شهریور 97 آغاز شد افزود: با تکمیل این دو انبار جدید که ظرف مدت 6 ماه انجام شد تعداد انبارهای سرپوشیده منطقه ویژه اقتصادی کاوه به 9 انبار افزایش پیدا کرد.
مدیرعامل شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه افزود: در حال حاضر منطقه ویژه اقتصادی کاوه دارای 9 انبار سرپوشیده به مساحت 62 هزار و دویست متر مربع می باشد.
صادقی زاده با اشاره به افزایش تمایل واردکنندگان و صادرکنندگان جهت فعالیت دراین منطقه گفت: منطقه ویژه اقتصادی سبب تحولی عظیم در منطقه شده است و افزایش خدمات منطقه ویژه به مراجعین می‌تواند عامل رونق و توسعه بیشتر منطقه ویژه اقتصادی باشد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.