ارس در نمایشگاه بین المللی ارمنستان شرکت می‌کند

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس از حضور ارس در نمایشگاه آرویک 2019 ارمنستان خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از ایسنا، صفر شاسفند با اعلام این خبر، گفت: سازمان منطقه آزاد ارس با هدف مذاکره با شرکت های مطرح و جذب سرمایه گذاری خارجی و مشارکتی در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

شاسفند افزود: تبیین مزیت ها و مشوق های تولید و صادرات در ارس و بهره مندی شرکت های خارجی از هزینه بسیار کم تولید در ارس نسبت به کشورهای همسایه و سایر کشورها و ارائه زمین و حامل های انرژی ارزان از اهداف حضور ارس در این نمایشگاه است.

وی بر لزوم عرضه مزیت های سرمایه گذاری در محافل و جوامع تخصصی حوزه اقتصاد و صنعت تاکید کرد.
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس اضافه کرد: بدون شک ارس بهترین شرایط سرمایه گذاری های خارجی و مشارکتی و کسب سود چند برابری را دارد و این موضوع موجب فعالیت ده ها شرکت خارجی فعال در صنایع پاک و سلولزی و سنگین در شهرک های صنعتی ارس شده است.

شاسفند ابراز امیدواری کرد با مذاکرات گروه اعزامی ارس در این نمایشگاه، فصل جدیدی در سرمایه گذاری ها در ارس محقق شود.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه تولیدکنندگان ایرانی با هدف آشنایی با سبک تجارت با کشورهای حوزه قفقاز آشنا شده و بازاریابی می کنند، گفت: سرمایه گذاران مختلفی از کشورهای همسایه در ارس فعالیت دارند و تلاش میکنیم مراودات اقتصادی با ارمنستان نیز تقویت شود؛ چراکه تنها راه ارتباطی جمهوری اسلامی ایران با ارمنستان در محدوده منطقه آزاد ارس است.

بر اساس این گزارش، نمایشگاه اوراسیا در ایروان ارمنستان با حضور شرکت های ایرانی در حوزه کشورهای cis در تاریخ 14 الی 17 اردیبهشت 1398 برپا می شود.

منطقه آزاد ارس در شمال غرب ایران و ۱۳۵ کیلومتری تبریز واقع بوده و طبق ارزیابی های دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد ایران، صنعتی ترین منطقه آزاد کشور می باشد. ارس درحالی موفق به کسب تراز تجاری مثبت در سال ۱۳۹۷ شد که تحریم های اقتصادی شرایط سختی برای اقتصاد ایران بوجود آورده بود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.