امضای تفاهم نامه همکاری میان منطقه آزاد اروند و مراکز فنی و حرفه ای آبادان و خرمشهر

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از امضای چهار تفاهم نامه همکاری میان منطقه آزاد اروند و مراکز فنی و حرفه ای آبادان و خرمشهر خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان؛ قدرت الله طمیمیان در جلسه بهسازی، توسعه و ارتقا مراکز فنی و حرفه ای منطقه آزاد اروند گفت: باتوجه به اهمیت موضوع فنی و حرفه ای و نقش تاثیر گذار آن در جامعه با تمام توان در خدمت هستیم و انتظار داریم همه نهادها در این زمینه همکاری کنند تا جایگاه واقعی فنی و حرفه ای حفظ شود.
طمیمیان افزود: باید برای اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان برنامه های مناسبی در نظر گرفته شود تا بتوانند از اوقات فراغت خود نهایت استفاده را ببرند.
جبار سالم پور مدیر توسعه و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد اروند نیز گفت: آموزش، تامین مواد مصرفی و تعمیر و تجهیز مراکز فنی و حرفه ای در تفاهم نامه ای بین سازمان منطقه آزاد و فنی  و حرفه ای منعقد شد و حالا این موضوع تبدیل به یک قرار داد شده است.
در این نشست چهار تفاهم نامه در زمینه آموزش، خرید تجهیزات و تامین مواد مصرفی کارگاهها در مراکز فنی و حرفه ای آبادان و خرمشهر با 42 میلیارد و دویست میلیون ريال اعتبار منعقد شد.
آموزش 760 نفر در 26 حرفه  به صورت رایگان از دیگر بندهای این تفاهم نامه ها بود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.