هوشمندسازی اقتصاد نه یک الزام، بلکه یک ضرورت است

وزیر امور اقتصادی و دارایی در اولین جلسه شورای راهبری فناوری اطلاعات و ارتباطات این وزارتخانه که با حضور اعضای این شورا برگزار شد، تاکید کرد: هوشمندسازی اقتصاد نه تنها یک الزام است بلکه یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

به گزارش فرینا به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، دکتر فرهاد دژپسند در این جلسه اظهار  داشت، شورای راهبری فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت اقتصاد مجمعی از متخصصین IT است كه بايد براي ارائه خدمات مطلوب و سريع و ارزان به مردم توسط سازمانهاي زيرمجموعه وزارت اقتصاد تلاش كنند.
وزیر اقتصاد با اشاره به ضرورت بسترسازی و ایجاد زیرساخت مناسب برای پیاده سازی اقتصاد هوشمند تصريح كرد: سازمان هاي امور مالياتي، گمرك، بورس ، بانكها و بيمه ها و خزانه داري كل كشور بايد فرايندهاي كاري خود را بر مبناي تحول ديجيتال اصلاح كنند.
وزیر اقتصاد همچنین تاکید کرد: کارهای خوبی در حوزه بهبود فضای کسب و کار صورت گرفته اما بايدمتناسب با  شتاب پیشرفت تکنولوزی در دنیا، تكميل شود.
وي افزود: پياده سازي اقتصاد هوشمند، بهره وري و كارايي را در اقتصاد افزايش داده و با توجه به هزينه اندك ارائه خدمات پس از بكارگيري فناوري هاي نوين ، كاهش هزينه ها و قيمت ها اتفاق مي افتد. 
از طرف ديگر  با توسعه  اقتصاد ديجيتال ، امكان افزايش سهم اقتصاد ايران از اقتصاد جهاني فراهم مي شود.
 

برچسب ها : وزیر اقتصاد
آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.