ورود نخستین کامیون‌های دارای نوبت اینترنتی به منطقه ویژه اقتصادی دوغارون

مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون گفت: نخستین کامیون‌هایی که از طریق سامانه نوبت‌دهی اینترنتی اقدام به دریافت نوبت کرده بودند، وارد منطقه ویژه اقتصادی دوغارون شدند.

به گزارش فرینا، سید حسین آقائی در حاشیه ورود رانندگان این کامیون‌ها به منطقه ویژه اقتصادی دوغارون افزود: با عنایت به تاکیدات مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون، در راستای تکریم و احترام به رانندگان اقدام به راه‌اندازی سامانه نوبت‌دهی اینترنتی کامیون‌های ایرانی شد و از روز دوشنبه این فرآیند آغاز گردید.

آقائی گفت: از اهداف مهم راه‌اندازی سامانه اینترنتی نوبت‌دهی کامیون‌های ایرانی در سایت منطقه ویژه اقتصادی دوغارون، ایجاد رفاه برای رانندگان و تسریع در روند ورود کامیون‌ها به منطقه ویژه اقتصادی دوغارون است.

وی افزود: این روند باعث کاهش ترافیک در مسیر محور دوغارون تا پاسگاه ۱۷ شهریور می‌گردد و رانندگان بدون قرار گرفتن در صف انتظار مستقیم وارد منطقه ویژه اقتصادی دوغارون می‌شوند.

برهان‌پناه یکی از رانندگانی که امروز از طریق سامانه نوبت‌دهی اینترنتی وارد منطقه ویژه اقتصادی دوغارون شده بود، گفت: این اقدام باعث کاهش اتلاف وقت رانندگان شده و همچنین برنامه‌ریزی بهتری نسبت به حرکت خود به مقصد منطقه ویژه اقتصادی دوغارون خواهند داشت.

 وی با ابراز خرسندی از این اقدام ارزنده منطقه ویژه اقتصادی دوغارون افزود: این حرکت گام موثری در تکریم و رفاه حال رانندگان متردد به منطقه ویژه اقتصادی دوغارون است و بنده امروز به محض رسیدن بدون نوبت وارد منطقه ویژه اقتصادی دوغارون شدم.

گفتنی است؛ سامانه اینترنتی نوبت‌دهی کامیون‌های ایرانی به مقصد منطقه ویژه اقتصادی دوغارون از روز دوشنبه ۹۸/۲/۲۳ راه‌اندازی شده و رانندگان می‌توانند از مبدا، جهت ورود به منطقه ویژه اقتصادی دوغارون اقدام به دریافت نوبت نموده و بدون قرار گرفتن در صف، وارد منطقه ویژه شوند.

همزمان با اجرایی شدن این برنامه، مراحل و پروسه ثبت اینترنتی سرمایه‌گذاری نیز اجرایی و و در دسترس متقاضیان قرار گرفت.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.