حمایت از فعالیت شرکت‌های دانش بنیان حوزه سلامت در کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر حمایت از فعالیت شرکت‌های دانش بنیان حوزه سلامت و تقویت همکاری با دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در جزیره کیش تاکید کرد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاري صداوسيما مركز كيش، غلامحسين مظفري در ديدار با كوهپايه زاده رئيس  دانشگاه علوم پزشكي ايران بر توسعه همکاری های علمی با این دانشگاه و تقویت ساختارهای توسعه گردشگری سلامت در جزیره کیش تاكيد كرد.
مظفری گفت: اميدواريم حضور فعال اعضای هیات علمی این دانشگاه در جزیره کیش ارتقاء بیشتر سطح خدمات درمانی در این منطقه رابه همراه داشته باشد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به رونق فعالیت شرکت های دانش بنیان در جزیره کیش افزود: ما از حضور شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت در این منطقه حمایت کرده و آماده همکاری در این زمینه هستیم.
توسعه گردشگری سلامت با استفاده از پتانسیل های ارزشمند جزیره کیش و توانمندی های دانشگاه علوم پرشکی ایران و تقویت زمینه حضور دانشجویان خارجی در شعب بین المللی دانشگاه های کیش برای تحصیلات تکمیلی رشته های پزشکی از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود. 
رئيس دانشگاه علوم پزشكي ايران و هيئت همراه در سفر به کیش از امکانات و تجهیزات بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش بازدید کرده و درخصوص تقویت همکاری با مسئولان و اعضای هیات امنای بیمارستان گفتگو و تبادل نظر کردند.
اعزام تيم هاي تخصصي پزشكي، راه اندازي واحدهاي آموزشي، توسعه خدمات طب سنتي و گردشگري سلامت، تقويت هر چه بيشتر بخش گردشگري و راهکارهای معرفي خدمات و تجهيزات بيمارستان به گردشگران از جمله مواردی بود که در این دیدار مورد  بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.