ارتقای کیفیت خدمات گردشگری پیش نیاز تحول قشم است

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: توسعه زیرساخت های گردشگری پیش نیاز تحول در جزیره است و از این رو ارتقای کیفیت در تمام خدمات، کلیدواژه اصلی مدیریت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در سال جاری است.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، طاهره شهرکی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: تلاش می شود، با تدوین الگوها و استانداردهای لازم و ارایه راهکارهای مناسب، کیفیت خدمات گردشگری در جزیره قشم ارتقا یابد و جذب گردشگر هدفمند شود.
شهرکی گفت: این مسیر تنها با ارتباط نزدیک جامعه محلی، فعالان و سرمایه گذاران حوزه گردشگری با این سازمان امکان پذیر است.
وی تصریح کرد: شکوفایی ظرفیت های نهفته در حوزه میراث فرهنگی قشم و معرفی و کاربردی کردن برای جذب سرمایه گذار و مخاطب در صنعت گردشگری از جمله اهداف سالی جاری است.
مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم افزود: برندسازی در صنعت گردشگری جزیره نیز در حال انجام است تا قشم جایگاه واقعی خود را در بازار گردشگری ایران و جهان پیدا کند.
شهرکی خاطرنشان کرد: اجرای طرح های متفاوت گردشگری، توزیع گردشگر در سطح جزیره، اجرای رویدادهای متنوع برای تمام طول سال، ایجاد اشتغال پایدار در 2 حوزه گردشگری و صنایع دستی هدف های دیگری هستند که باعث رونق بیش از پیش جزیره قشم می شود.
وی از هوشمند سازی خدمات، اصلاح و بازمهندسی فرآیندها به عنوان نیاز عصر حاضر یاد کرد و اذعان داشت: امروزه سلیقه مردم به سمت غالب داده پردازی و داده سازی و بر بستر اینترنت پیش می رود و این گردشگری نیز از این قاعده مستثنی نیست.
مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم افزود: توسعه و ترویج صنایع دستی این جزیره هدف دیگری در راستای معرفی توانمندی های جامعه محلی است.
شهرکی گفت: در حال حاضر در سراسر جهان صنایع دستی نه به عنوان یک کالای تجملی و تزیینی، بلکه به عنوان یک رکن مالی و اقتصادی محسوب می شود.
وی افزود: توانمندسازی در کنار قدرتمندسازی فعالان صنایع دستی جزیره با اختصاص یک برند معتبر برای هر بخش از این صنعت برای بازاریابی جهانی ضروری است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.