بررسی راهکارهای همکاری سازمان منطقه آزاد ارس و اتاق بازرگانی اردبیل

راهکارهای همکاری و تعامل هر چه بیشتر سازمان منطقه آزاد ارس و اتاق بازرگانی اردبیل در جلسه مشترک مسئولان سازمان و اعضای هیات رئیسه اتاق مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش فرینا، جلسه مشترک مدیر سرمایه‌گذاری بانک و بیمه و مدیر بازرگانی سازمان منطقه آزاد ارس با اعضای اتاق بازرگانی اردبیل برای بررسی همکاری های آتی اقتصادی و تجاری برگزار شد.
احداث شهرک صنعتی 60 واحدی مشترک ایران و جمهوری آذربایجان که یکی از موارد مورد مذاکره مسئولان ایرانی با رئیس جمهور آذربایجان محسوب می شود، از جمله مواردی بود که در این جلسه مشترک مورد تاکید قرار گرفت. بر همین اساس بازدید اعضای اتاق بازرگانی و استاندار اردبیل ازمنطقه آزاد ارس و مذاکره با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در این خصوص در برنامه کاری دوطرف قرار گرفت.
در ادامه این جلسه مذاکراتی در زمینه برگزاری تورهای صنعتی برای بازدید از سایت های مختلف صنعتی و تولیدی منطقه آزاد ارس صورت گرفت و از تیم های اتاق بازرگانی اردبیل دعوت شد تا از بخش های مختلف ارس بازدید نمایند.
در بخش هایی از این جلسه نیز توضیحاتی درخصوص امتیازهای ویژه بورس منطقه آزاد ارس در اختیار طرف اردبیلی قرار گرفت.
معرفی فرصت های سرمایه گذاری در منطقه آزاد ارس و مذاکره درخصوص سرمایه گذاری اتاق بازرگانی اردبیل در بخش های مختلف این منطقه نیز از بخش های اصلی این جلسه مشترک بود.
علاوه بر سعید حیدری، مدیر سرمایه گذاری، بانک و بیمه و حسن اسکندری، مدیر بازرگانی سازمان منطقه آزاد ارس، کارشناسان مدیریت های سرمایه گذاری و بازرگانی سازمان نیز در این جلسه حضور داشتند.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.