سانسور حقیقت قدس توسط امپریالیسم رسانه ای

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: استکبار جهانی با کمک امپریالیسم رسانه ای و خبری حقیقت قدس را سانسور می کند.

به گزارش فرینا، محسن نریمان بعنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه در روز قدس، افزود: سلطه غرب و صهیونیسم بر افکار و جریان سازی رسانه ای بر اساس فرهنگ ضد دینی و ضد انسانی، حقیقت قدس و ظلم بر ملت مظلوم فلسطین را سانسور کرده است.
نریمان روز قدس را روز عدالت خواهی وظلم ستیزی انسان های آزاد اندیش توصیف کرد و گفت: روز قدس متعلق به هیچ گروه و جریان سیاسی خاصی نیست و باید همه آزاد اندیشان و حق طلبان و مدعیان حمایت از حقوق بشر به پا خاسته و انزجار خود از کشتار بی رحمانه در آن سرزمین و بازگشت اراضی اشغالی به ملت فلسطین را اعلام کنند.
وی افزود: استکبار جهانی با پشتوانه مالی صهیونیست ها بهانه ها و روش های مختلفی از جمله تحمیل جنگ هشت ساله، محاصره اقتصادی و تحریم نفتی و همچنین اعلام تروریستی بودن پاک ترین و با غیرت ترین نهاد نظامی ایران را به کار گرفته و علاوه بر نقض قوانین بین المللی چهره واقعی و سرشار از ظلم و استبداد خود را به نمایش گذاشته است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که مسئله فلسطین اسلامی و انسانی است، گفت: امروز با وجود فریاد حمایت از حقوق بشر کشورهای غربی و آمریکا که گوش جهانیان را کر کرده است شاهد هستیم که این کشورها ذره ای به مسائل انسانی عمل نمی کنند.
نریمان تاکید کرد: حمایت از حق و مقابله با ظلم بخش مهمی از دستورات دین ماست و دین و عزت، ناموس ملت ایران بوده و غیرقابل مذاکره است.
وی برگزاری اجلاس سران کشورهای عربی و حمایت مالی اعراب از استکبار را محکوم کرد و اظهار داشت: حاکمان کشورهای عربی با برگزاری اجلاس سران کشورهای عربی و بیعت با جریان صهیونیستی برای مقابله با ظلم ستیزی و حمایت ایران از حقوق ملت های مسلمان، تفاوتی با حامیان ابن ملجم ندارند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: شمشیر فرود آمده بر فرق امام علی (ع) ناشی از جریان فکری زهر آلود و فاسد بود، اما ملت های مسلمان و به ویژه امت ظلم ستیز ایران اسلامی با مراجعه به اعتقادات و دستورات دین اسلام، اجازه تکرار آن وقایع تلخ و جانسوز را نخواهند داد.
نریمان با بیان اینکه نگاه ژرف و سیاسی و مذهبی امام راحل آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را با هدف اتحاد بیشتر ملت های مسلمان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در تقویم تاریخ ثبت کرد، گفت: اعلام روز قدس موجب شد تا روحیه مقاومت و حق طلبی در خون مسلمانان و آزادی خواهان جهان جوشان باقی بماند.
وی اضافه کرد: ایران برای مقابله با ظلم و جنایات بر علیه ملت های مسلمان، حربه نفتی و عدم عرضه نفت در بازارهای دشمنان اسلام را اعمال می کرد اما سران کشورهای عربی با حمایت مالی و عرضه نفت به دنیای استکبار این جریان را بر علیه ایران اسلامی به کار بردند و نقاب نفاق از چهره آنان برداشته شد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: اگر هدف حاکمین و مسئولین ما مسائل مادی و دنیوی و حکومت و رفاه بود آمریکا و صهیونیست ها در این مورد سخاوتمند هستند و ایران را همانند اروپا در چنگال زهرآلود خود می گرفتند.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.