کاهش ۷۵ درصدی عوارض تردد بومیان قشم به بندرعباس

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم از کاهش 75 درصدی عوارض تردد بومیان قشم از مسیر بندر‌های پُهل ـ لافت خبر داد.

به گزارش فرینا، محمدرضا عباسی افزود: دلیل کاهش ۵۰ درصدی عوارض در ۲ سال متوالی محدودیت‌های قانونی است که درمجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است.
عباسی گفت: بر اساس قانون، سازمان منطقه آزاد قشم درهر سال می‌تواند تا ۵۰ درصد عوارض تردد را کاهش یا افزایش دهد
مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم افزود: با توجه به محدودیت‌های قانونی امکان حذف عوارض تردد وجود ندارد و البته مبلغ کنونی نیز بیشتر جنبه کنترلی و تهیه آمار تردد بومیان دارد.
عباسی گفت: از دیگر عوارض سازمان منطقه آزاد قشم در اسکله لافت، عوارض یک بار تردد است که بومیان از پرداخت آن معاف شده‌اند.
وی افزود: هم اکنون بومیان برای تردد به سرزمین اصلی مبلغ ۳۳ هزار و ۲۵۰ تومان پرداخت می‌کنند که از این مبلغ ۳ هزار و ۷۵۰ تومان سهم سازمان منطقه آزاد قشم، ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان هزینه بلیط لندینگ کرافت، هزار و ۵۰۰ تومان سهم دهیاری پُهل، ۲ هزار تومان از آن به تعاونی گمرک ایران پرداخت می‌شود.
مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: همچنین ۲ هزار تومان سهم بیمه و هزار و ۵۰۰ تومان نیز سهم شورای اسلامی روستای لافت است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.