حضور دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی اینوتکس 2019

هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی اینوتکس  2019(Inotex) با حضور دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و سازمان های مناطق آزاد کشور برگزار می شود.

به گزارش فرینا، در این نمایشگاه که از 19 تا 22 خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا می شود. معاونت تولید، صادرات و فناوری و مدیریت توسعه سرمایه گذاری و انتقال فناوری دبیرخانه شورایعالی حضور خواهند داشت و امکانات و ظرفیت شرکت های فناور و نوآور فعال در مناطق آزاد کشور را معرفی می کنند.
در هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس 2019(Inotex) بیش از ۲۰۰ استارت‌آپ و ۲۰ شتاب‌دهنده و مرکز نوآوری از شرکت دولتی و خصوصی، داخلی و خارجی حضور دارند و اهدافی همچون فرآهم نمودن فضا برای جلب سرمایه گذار، ایجاد محیط مناسب برای مشارکت و همکاری و تولید محتوا از سوی شرکت های فناور و استارت آپ های داخلی و خارجی را از طریق برگزاری این نمایشگاه دنبال می نمایند.
بخش های جنبی این نمایشگاه شامل سخنرانی ها و پنل هایی با عناوین استیج، کافه سرمــــایه اینوتکس، Pitch INOTEX، نشست های دوجانبه رو در روی شرکت های حاضر در نمایشگاه، رویداد بازار فناوریPitch Reverse INOTEX، رویــــداد نوآوری نوآورانه،Talent INOTEX، مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه، مجمع پیشگامان اقتصاد دانش بنیان، گردهمایی استارتاپ ها و در نهایت گردهمایی سرمایه گذاران است.
 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.