نشست مسئولین منطقه ویژه اقتصادی دوغارون با فرماندار تایباد

 مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون و مدیر اجرایی معین اقتصادی شهرستان با فرماندار تایباد دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش فرینا، فرماندار شهرستان تایباد در این دیدار گفت: در گام نخست معین اقتصادی شهرستان تایباد بایستی ظرفیت‌های شهرستان را شناسایی کرده و در مرحله عملیاتی به اجرا درآورد.
 محسن سیاح افزود: معین اقتصادی شهرستان تایباد باید تلاش کند چرخه اقتصادی مردم روستاها با شتاب بیشتری حرکت کند تا بتوایم اشتغال را در روستا افزایش دهیم.
 سیاح با اشاره به شعار سال گفت: بایستی بازارها و نیازها شناسایی شوند تا بتوان تولید را در شهرستان بیشتر از گذشته رونق دهیم.
مدیر اجرایی معین اقتصادی شهرستان تایباد نیز در این دیدار گفت: معین اقتصادی در شهرستان به نوعی هدایت مردم را در امر سرمایه‌گذاری بر عهده دارد تا جلوی هدر رفت سرمایه‌های مردم گرفته شود.
 
عبدالناصر شاهی افزود: در معین اقتصادی شهرستان تلاش خواهیم کردم مزیت رقابتی در سرمایه‌گذاران ایجاد شود که این مهم اگر محقق گردد، ایجاد اشتغال در شهر و روستاهای  شهرستان را در پی خواهد داشت.
 
شاهی با اشاره به اینکه شناخت و نیازسنجی لازمه هر کاری است، گفت: شهرستان تایباد دارای فرصت‌های بالقوه است و بایستی این فرصت‌ها بالفعل شود.
مدیر اجرایی معین اقتصادی شهرستان تایباد افزود: در گام نخست معین اقتصادی شهرستان تایباد از شرکت تعاونی زنان روستایی سبز تایباد حمایت کرده است که طی تفاهم‌نامه صورت گرفته با این شرکت، میزان اشتغال‌زایی طی مدت 6 ماه از 22 درصد به 100 درصد افزایش خواهد یافت.
در این دیدار، مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون نیز گفت: شهرستان تایباد از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخودار است که این ظرفیت‌ها می‌بایست در جهت اشتغال‌زایی به بهترین شکل ممکن مدیریت شوند.
 
سید حسین آقائی تصریح کرد: در شهرستان مرزی تایباد نیروهای نخبه و مدیر زیادی وجود دارد که باید از این نیروها استفاده شود؛ یک کارگروه قوی با حضور این نیروها در قالب معین اقتصادی شهرستان تشکیل گردد و بر روی طرح‌های زود بازده فعالیت کنند تا مردم روستا زودتر به اندوخته‌های خود دست پیدا کنند.
 
آقایی گفت: باید اعتماد مردم روستاها را جلب کنیم تا بتوانیم سرمایه و اندوخته خود مردم روستا را در جهت اشتغال و توسعه روستاها بکار گیریم.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.