در قالب یک تفاهم نامه؛ 

مرکز نوآوری و فناوری منطقه آزاد اروند راه اندازی می شود

تفاهم نامه بهره برداری از مرکز نوآوری و فناوری منطقه آزاد اروند امروز (سه شنبه) در تهران به امضاء رسید. 

به گزارش فرینا، این تفاهم نامه سه جانبه میان «دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی»، «سازمان منطقه آزاد اروند» و مدیرعامل «شتابدهنده سلامت الکترونیک کارا» منعقد شد.
راه اندازی و بهره برداری از مرکز نوآوری و فناوری منطقه آزاد اروند، توسعه زیست بوم کارآفرینی در منطقه، بهبود شاخص های اقتصاد دانش بنیان در راستای برنامه های ابلاغی اقتصاد مقاومتی، ایجاد و توسعه اکوسیستم نوآوری و فناوری در منطقه آزاد اروند و توسعه تعاملات با شبکه نوآوری و فناوری کشور و فعالین بخش خصوصی از جمله محورها و موضوعات این تفاهم نامه است.
هم چنین توسعه تعاملات با شبکه دانشگاهی منطقه و کشور جهت بهبود ارتباط دانشگاه و صنعت، افزایش صادرات کالا و خدمات با محوریت فناوری و نوآوری، حمایت مالی و معنوی از کسب و کارهای نوین در مناطق و نیز افزایش محورهای کسب و کار مرسوم در مناطق و توسعه حوزه های خدمات محور از دیگر موضوعات همکاری های مشترک در این تفاهم نامه است. 
اکبر افتخاری معاون تولید، صادرات و فناوری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، اسماعیل زمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و امیرحسین معین مدیرعامل شتابدهنده سلامت الکترونیک کارا این تفاهم نامه سه جانبه را امضاء کردند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.