حمایت سازمان منطقه آزاد اروند از ایده های نوآور در منطقه

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: انعقاد این تفاهم نامه در راستای حمایت از گروه های استارت آپی در منطقه آزاد اروند است.

به گزارش فرینا، اسماعیل زمانی در حاشیه مراسم امضاء تفاهم نامه بهره برداری از مرکز نوآوری و فناوری منطقه آزاد اروند به استقبال این منطقه از ایده های نوآور اشاره کرد و افزود: سازمان منطقه آزاد اروند از تمامی ایده های نوآور در سطح منطقه که قابلیت اجرایی شدن در حوزه کسب و کارهای نوین را داشته باشند استقبال می کند و حمایت از جوانان متخصص منطقه را در راستای پیشرفت و توسعه کشور می داند.
رمانی گفت: وجود پتانسیل های بالای علمی و صنعتی و همچنین جمعیت بالای دانشجو در منطقه آزاد اروند، فرصت بسیار مناسبی برای گروه های استارت آپی است که با استفاده از ظرفیت شتابدهنده بخش خصوصی ایده های خود را به بازار کار وارد کرده و منجر به اشتغال زایی در منطقه شوند .
گفتنی است، راه اندازی و بهره برداری از مرکز نوآوری و فناوری منطقه آزاد اروند، توسعه زیست بوم کارآفرینی در منطقه، بهبود شاخص های اقتصاد دانش بنیان در راستای برنامه های ابلاغی اقتصاد مقاومتی، ایجاد و توسعه اکوسیستم نوآوری و فناوری در منطقه و توسعه تعاملات با شبکه نوآوری و فناوری کشور و فعالین بخش خصوصی از جمله محورها و موضوعات این تفاهم نامه بود.
«تفاهم نامه سه جانبه بهره برداری از مرکز نوآوری و فناوری منطقه آزاد اروند» توسط «اکبر افتخاری» معاون تولید، صادرات و فناوری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، «اسماعیل زمانی» مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و «امیرحسین معین» مدیرعامل شتابدهنده سلامت الکترونیک کارا منعقد شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.