سمن ها نقش مهمی در توسعه جامعه دارند

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: سازمان‌های مردم نهاد نقش بسیار مهمی در افزایش مشارکت های اجتماعی و توسعه جامعه دارند.

به گزارش فرینا؛ با آغاز کارگاه های طرح توانمندسازی سازمان های مردم نهاد منطقه آزاد اروند که با همکاری و مشارکت موسسه بهار خرمشهر و معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری  و با هدف ارتقا توان مدیریتی، برنامه ریزی و حضور فعال تر سمن ها در عرصه های میدانی، مشارکتی و سوق دادن سمن ها از تقاضا نویسی به پروژه نویسی و برنامه محوری در حال برگزاری است؛ قدرت اله طمیمان ضمن حضور در اولین جلسه آموزشی این کارگاه ها نقش سازمان‌های مردم نهاد را در افزایش مشارکت های اجتماعی و توسعه جامعه بسیار مهم دانست.

طمیمیان افزود: سمن ها می توانند پل ارتباطی میان مردم، مسئولین و دستگاه های اجرایی باشند و آنها را در جریان آسیب های اجتماعی که در لایه های مختلف جامعه است قرار دهند و در رفع آنها نیز یاری رسان این نهادها باشند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند با تأکید بر حفظ رسالت غیر انتفاعی و غیر دولتی بودن این سازمان ها افزود: باید اساس و پایه این سازمان ها بر خصوصی بودن و عدم وابستگی به دولت ها باشد تا بتوانند رسالت خود را به درستی انجام داده و در رفع مشکلات موجود جامعه در کنار حمایت های دولتی بتوانند گام ها اثر بخشی بردارند.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.