صدور 52 هزار کارت شهروندی در منطقه آزاد اروند

رئیس سرپرستی منطقه 11 بانک شهر گفت: بیش از 52 هزار کارت شهروندی از سوی بانک شهر برای ساکنان منطقه آزاد اروند صادر شده است.

به گزارش فرینا به نقل از پول‌نیوز، خداکرم مرادی با تأکید بر لزوم گسترش و توسعه همکاری های این بانک با منطقه آزاد اروند افزود: سازمان منطقه آزاد اروند با همکاری و حمایت این بانک، کارت شهروندی را با هدف ارائه خدمات ویژه به ساکنان این منطقه تهیه و توزیع کرده است.
مرادی با اشاره به اینکه صدور اروند کارت برای ساکنان منطقه آزاد اروند یکی از اقدامات مهم بانک شهر است، گفت: این کارت حاوی اطلاعات زیادی از شهروندان از جمله مدارک سجلی، اثبات سکونت در منطقه آزاد و تعریف خدمات خاص است.
وی با اشاره به صدور بیش از 52 هزار کارت شهروندی برای اهالی منطقه آزاد تصریح کرد: این بانک در راستای توسعه و رشد رفاه شهروندان در حال انعقاد تفاهم نامه هایی در حوزه های مختلف است.
رئیس سرپرستی بانک شهر منطقه 11 بانک شهر خاطر نشان کرد: در حال حاضر این کارت به عنوان کارت شناسایی مورد استفاده قرار می گیرد، اما دارندگان این کارت ها در آینده ای نزدیک می توانند از تخفیفات و معافیت های مختلف بهره مند شده و علاوه بر انجام امور بانکی، امور اداری خود نظیر امور پستی، استفاده از پارکینگ های عمومی، کارت پارک شهرداری، مراکز تفریحی و خرید، دانشگاه ها، پرداخت هزینه تاکسی و اتوبوس را نیز از طریق این کارت انجام دهند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.