اختصاص ۱۲۰۰ هکتار زمین به سرمایه‌گذاران بخش پتروشیمی

در نشست مشترک معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد چابهار، سفیر هند در ایران، مسئولان پتروشیمی نگین مکران، نماینده وزارت امور خارجه و اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان موضوعات مختلفی مورد بررسی و تبادل‌نظر قرار گرفت.

به گزارش فرینا، معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد چابهار از آماده‌سازی زیرساخت‌ها ۱۲۰۰ هکتار زمین اختصاص داده‌شده به پتروشیمی خبر داد و گفت: مکانی برای تخلیه و انبار تولیدات پتروشیمی از سوی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان اختصاص‌یافته است.

غلامرضا پناه افزود: آماده‌سازی نیروگاه ۱۰۰۰ مگاواتی نیز که فاز اول آن با ظرفیت تولید ۳۰۰ مگاوات در حال آماده شدن است.

سفیر هند در ایران نیز گفت: فرصت‌های سرمایه‌گذاری متفاوت در چابهار مزیت‌های ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاران دارد که این فرصت‌ها تکمیل‌کننده تصویر چابهار بزرگ‌تر که مدنظر سرمایه‌گذاران است، است.

اقاس گدام درمندرا اظهار امیدواری کرد: پتروشیمی و صنایع پایین‌دستی آن می‌تواند برای سرمایه‌گذاران کشورهای همسایه جذابیت زیادی داشته باشد.

وی گفت: با توجه به انرژی ارزان و دسترسی به بندر و فاصله کم بنادر هند و چابهار، به سرمایه‌گذاران هند در این زمینه اطلاع خواهیم داد تا زمینه‌های مشترک سرمایه‌گذاری را بررسی کنند.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.