اهدای 7 دستگاه پژو 206 درجشنواره تابستانی امسال

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش، از اهدای 7 دستگاه پژو 206 و یک میلیارد تومان جایزه نقدی توسط جامعه بازاریان و بازرگانان جزیره در جشنواره تابستانی کیش خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری اقتصادایران از کیش، رحمان سادات نجفی در نشست خبری که با موضوع جشنواره تابستانی کیش در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد، از آمادگی کامل این جامعه برای برگزاری یک جشنواره پربارخبر داد و با بیان اینکه تاکنون با همیاری بازاریان جزیره کیش و حامیان مالی یک میلیارد تومان جوایز نقدی و غیر نقدی جشنواره تابستانی کیش تامین شده است گفت: 7 دستگاه خودروی پژوی 206 پلاک تهران باهزینه 650 میلیون تومان برای برندگان خوش شانس جشنواره خریداری شده است.
سادات نجفی با تاکید برلزوم اخذ تضمین های معتبر از حامیان مالی جشنواره افزود: امسال برنامه ریزی های خوبی انجام شده و با همکاری شرکت تله کیش و IKISH، نرم افزارجامعی طراحی شده تا مسافران بتوانند در سریع ترین زمان بهترین استفاده را ازامکانات و خدمات گردشگری و بازارها و مراکزتجاری کیش داشته باشند.
وی با اعلام اینکه قرعه کشی ستاد جشنواره ها با همکاری شرکت تجارت الکترونیک پارسیان انجام می شود از راه اندازی یک پیشخوان ویژه جامعه بازاریان تا سه روز آینده در فرودگاه بین المللی کیش خبر داد و گفت: برای نخستین بار این طرح در کیش اجرامی شود تا گردشگران در بدو ورود به اطلاعات کاملی از بازارها و مراکز تجاری و برنامه های فرهنگی و گردشگری این مراکز دسترسی داشته باشند.
نظارت بر روند ارائه خدمات در دفاترخدمات گردشگری و فعالیت چارترکننده ها، ایجاد تورهای ارزان، نصب بنرهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی دربندرگاه کیش و چارک برای مسافران مسیردریایی، حمایت سازمان منطقه آزادکیش از بخش خصوصی با هدف برگزاری پربارترجشنواره تابستانی، اجرای برنامه های خلاقانه ، ارتقاء خدمات ناوگان حمل و نقل شهری کیش و نظارت بر کیفیت کالاهای عرضه شده در بازارها ازجمله مواردی بودکه اصحاب رسانه دراین نشست عنوان کردند.
لازم به ذکر است مراسم افتتاحیه بیست و دومین جشنواره تابستانی شامگاه پنجشنبه 20 تیر در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزارمی شود.
بیست و دومین جشنواره تابستانی کیش تا8 شهریورادامه خواهد داشت.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.