وزیر اقتصاد خبر داد: 

سفر آتی مدیركل سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو) به ایران

فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان که به منظور شرکت در چهلمین اجلاس وزرای صندوق توسعه بین‌المللی اوپک، به وین سفر کرده است، از سفر آتی مدیر کل یونیدو به کشورمان خبر داد.


به گزارش فرینا به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، فرهاد دژپسند پس از دیدار با "لی یونگ" مدیرکل سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو) در گفتگو با خبرنگار صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: در جریان این دیدار قرار شد مدیر کل یونیدو سفری به ایران داشته باشد و از نزدیک با پارک های صنعتی و علمی ، فناوری و قابلیت های جهش صنعتی در ایران آشنا شود.
دژپسند افزود: در ادامه، تفاهم نامه ای تدوین و اجرا خواهد شد تا بتوانیم از این فرصت برای تحول اقتصادی کشورمان استفاده مناسبی داشته باشیم. 
وی، یونیدو را از سازمان های بین المللی خواند که حضورش می تواند در توسعه صنعتی و علمی کشورمان موثر باشد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان همچنین از تفاهم بعمل آمده در دیدار خود با مدیرکل یونیدو به منظور حضور قوی تر این سازمان خبر داد.
دژپسند گفت: در شرایطی که تحریم های ظالمانه و یک طرفه بر ایران تحمیل می شود، یونیدو به عنوان سازمان بین المللی، نگرانی از این تحریم ها ندارد و بهتر می تواند نقش خود را ایفا کند.
گفتنی است، سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو)، یک سازمان تخصصی سازمان ملل متحد است که مقر آن در وین است و هدف اصلی این سازمان، ارتقاء و تسریع توسعه صنعتی در کشورهای در حال توسعه یا اقتصادهای در حال گذار و توسعه روابط صنعتی بین‌المللی است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.