توسط منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام در هشتمین جشنواره فاوا صورت گرفت؛

كسب نشان سرآمدی در مدیریت هوانوردی ‌و فرودگاهی

منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام در هشتمین جشنواره ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا) و جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات گواهینامه اشتهار به کیفیت یک ستاره و نشان سرآمدی را کسب کرد.

به گزارش فرینا، در آیین معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا) و جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور وزیر ارتباطات، رییس سازمان ملی استاندارد و سرپرست معاونت نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.
منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام به دلیل فراهم سازی بستری مناسب برای نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران را دریافت کرد.
بنابراین گزارش، منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام با ارائه خدمات هوایی و فرودگاهی توانست گواهینامه اشتهارد به کیفیت یک ستاره را در هشتمین اخذ کند.
بر اساس اعلام وزارت ارتباطات، شرکت کنندگان در این جشنواره در بخش استارت آپ برتر حوزه ICT با 45 تقاضا، در محور دستگاه برتر در ارائه خدمات الکترونیکی با 110 تقاضا و در محور توسعه کسب و کار در حوزه فاوا نیز با 45 تقاضا حضور دارند.
همچنین در بخش پژوهش های منتهی به فناوری 40 تقاضا، در محوز شرکت های برتر IT در توسعه اقتصادی، 33 تقاضا و در بخش فناوری فضایی و خدمات فضا پایه نیز 20 تقاضا ثبت شده است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.