برگزاری نشست تخصصی و آموزشی کنترل و تایید کیفیت کالا و خدمات در غرفه منطقه ویژه اقتصادی پیام

این منطقه ویژه اقتصادی در غرفه مستقر در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ (الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک) در طول ایام برگزاری این نمایشگاه اقدام به برگزاری نشست ها و کلاس های آموزشی تخصصی با حضور تولیدکنندگان و سایر علاقمندان می نماید.

به گزارش فرینا؛ پیش از ظهر جمعه بیست و هشتم تیر ماه اولین دوره از این سلسله کلاس ها و نشست های آموزشی با حضور استاد رضا سعید، مدیر آزمایشگاه راستی آزمایی شرکت رهگیر شهاب که در زمینه کشت صنعتی و صنعت آی سی تی و … فعالیت و به موضوعات تحقیقاتی و آموزشی می پردازد برگزار شد.
در این نشست آموزشی که با حضور جمعی از تولید کنندگان و بازرگانان برگزار شد، فعالیت ها، شرح وظایف و اقدامات تخصصی و فنی آزمایشگاه و سیستم تایید کیفیت کالا و خدمات و بحث شهر هوشمند که در منطقه پیام مستقر است برای حاضرین تشریح شد و شرکت کنندگان با نحوه ارائه خدمات مختلفی که در خصوص آزمایش و تایید کیفیت کالا در این منطقه صورت می گیرد آشنا شدند.
از جمله مباحث مهم دیگری که در این نشست توسط مسئول آموزش این کلاس ها برای شرکت کنندگان تشریح گردید موضوع نحوه کمک کردن واحدهای آزمایشگاهی و کنترل و تایید کیفیت مستقر در منطقه اقتصادی به تولیدکنندگان و بازرگانان به منظور تقویت و بهبود خط تولید و کنترل کیفیت برای رقابت با برندهای خارجی بود که مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت.
صدور گواهینامه کیفیت از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست در خصوص آن اطلاع رسانی شد و مدیر آزمایشگاه راستی آزمایی شرکت رهگیر شهاب در این خصوص گفت: ما به عنوان یک سازمان تایید کننده کالا و خدمات می توانیم به تولیدکنندگان و ارائه کنندگان خدمات با کنترل مستمر خط تولید و نوع ارائه خدمات گواهینامه هایی را صادر کنیم تا از این بابت مصرف کنندگان این کالاها و خدمات با دیدن این گواهینامه از بابت سلامت کیفیت کالاها و خدماتی که به آنها ارائه می شود اطمینان حاصل کنند.
گفتنی است؛ پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام مستقر در غرفه این مجموعه در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ (الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک) همه روزه اخبار و محتوای این نشست های آموزشی و تخصصی را منتشر و به اطلاع عموم علاقمندان خواهد رساند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.