ارسال بیش از١٧٠ تن بار ازشهر فرودگاهی امام خمینی(ره)به عربستان

مدیر ترمینال بار شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: بیش از ١٧٠ تن بار همراه زائران خانه خدا در ٥١ کاروان از استان های تهران، مرکزی، لرستان، زنجان، قزوین، البرز، سمنان، کردستان و شهر کاشان با پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به عربستان ارسال شده است.

به گزارش فرینا، محسن صالحی، در خصوص آخرین وضعیت ارسال بار همراه حجاج به عربستان افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته توسط سازمان حج و زیارت، بار همراه حجاج ٤٨ ساعت قبل  از حرکت کاروان ها تحویل پایانه بار هوشمند هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در شهر فرودگاهی شده و بر اساس برنامه ریزی های لازم فهرست کاروان ها از سازمان حج و زیارت دریافت و برای تسریع در پذیرش بار و جلوگیری از اتلاف وقت زائران زمانبندی دریافت بار به این عزیزان اطلاع رسانی می شود.

صالحی گفت: به منظور تسهیل ارائه تحویل بار زائران خانه خدا و سهولت کارگزاران در حج راهنمای مسیر از ابتدای ورودی فرودگاه نصب شده و کاروان ها به راحتی به سمت پایانه هوشمند بار راهنمایی و بحمدا...تا به امروز بدون هیچ مشکلی برای تحویل بارها به ترمینال بار شهر فرودگاهی مراجعه کردهاند.

گفتنی است، پروازهای رفت حج ٩٨ که از ١٣ تیرماه آغاز شده تا ١٦ مردادماه ادامه خواهد داشت و در این بازه زمانی قریب به ٣٠ هزار زائر از ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.