بازدید معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از منطقه ویژه اقتصادی بوشهر

معاون روابط کار وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی از منطقه ویژه اقتصادی بوشهر بازدید کرد.

به گزارش فرینا، حسین نامور مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهردر دفتر خود میزبان  حاتم شاکرمی معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هیات همراه ایشان بود.در این نشست یک ساعته نامور ضمن تشریح فعالیت های کلی و ارائه آماری جامع از شرکت های مستقر در منطقه و میزان اشتغال بوجود آمده، موفقیت اخیر تیم اقتصادی استان در زمینه بازگرداندن امتیاز بیست درصد تخفیف سود بازرگانی به منطقه که دستاوردی مهم و اساسی در جهت رونق منطقه ویژه است ارائه داد.

در ادامه معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هیات همراه با هدف آشنایی نزدیک با فرایند تولید و بررسی شرایط حاکم بر فعالیت های اجرایی تولید کنندگان و شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر از شرکت های "دریازاد"، "جی لیان جی"، "صنعت پلاست"، "نوین چاپ آریانا " و "نارون لیان" دیدن کردند.

شاکرمی در این بازدید ضمن اعلام رضایت از پویایی تولید، تنوع و کیفیت بالای تولیدات در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر ابراز خرسندی نمود و این نکته را خاطر نشان ساخت که با ادامه روند موجود، منطقه ویژه اقتصادی بوشهر مسیر رو به رشدی را دنبال خواهد کرد.

وی در ادامه بر لزوم تعامل بیشتر دستگاه های مختلف ذیربط با یکدیگر تاکید کرد و گفت: وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی تمامی تلاش خود را در راستای ایجاد فضای مناسب  و بستری امن برای تولید کنندگان و فعالان این عرصه خواهد نمود.
شایان ذکر است؛ در این بازدید فرهاد شیخی مشاور معاونت روابط کار و مسول شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و مدیرکل تامین اجتماعی استان نیز حضور داشتند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.