افتتاح پایگاه ویژه بسیج خواهران در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

مراسم افتتاح پایگاه بسیج خواهران شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با حضور قدیریان فرمانده مرکز مقاومت بسیج صنعت هوانوردی ،شجاعی فرمانده حوزه مقاومت بسیج و مریم بوژآبادی فرمانده جدید پایگاه بسیج خواهران و جمعی از بانوان شاغل و بسیجی در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برگزار شد .

به گزارش فرینا، در این مراسم قدیریان به نقش اصلی بسیج در ادارات اشاره کرد و گفت : فلسفه وجودی حضور بسیج در ادارات کمک به اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت دستگاه ها و همچنین کمک به کارآمدی بهتر مدیران دستگاه های دولتی می باشد لذا وجود خواهران بسیجی با ایده ها و طرح های نو آورانه در ادارات میتواند بسیار مهم و موثر باشد .
فرمانده مرکز مقاومت بسیج صنعت هوانوردی به فعالیت های برنامه ریزی شده در این پایگاه اشاره کرد و افزود :. بسیج خواهران به عنوان اولین و گسترده ترین تشکل مردمی زنان پس از انقلاب شکوهمند اسلامی نقش مهمی را عهده دار بوده و در مراحل مختلف وظایف خطیری را به عهده داشته است، به ویژه در عرصه های علمی و فرهنگی طلایه دار حرکت های شورآفرین در دفاع از اسلام در حوزه مسایل زنان با تبیین دیدگاههای حضرت امام (ره) که مترقی ترین دیدگاهها و نظرات را پیرامون دفاع از حقوق زنان مطرح کرده‌اند تلاش می کنند .
 
در ادامه این مراسم حبیب شجاعی فرمانده حوزه مقاومت بسیج با بیان اینکه در سال ٩٥ اولین پایگاه بسیج در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) تاسیس شد، افزود: از آن زمان تا کنون بیش از ٦٠ درصد آقایان و بیش از ٥٠ درصد از جمعیت بانوان شاغل شرکت شهر فرودگاهی عضو فعال در پایگاه های بسیج مستقر در این شرکت هستند که عمده ترین فعالیت های مذهبی ،اجتماعی و علمی را انجام میدهند .
در ادامه مریم بوژآبادی فرمانده بسیج پایگاه خواهران هم در پایان با اشاره به ضرورت ایجاد و تاسیس این پایگاه در فرودگاه بین المللی امام (ره) گفت: در حال حاضر شش پایگاه در حوزه مقاومت شهر فرودگاهی وجود دارد اما با توجه به کثرت بانوان شاغل در این فرودگاه این ضرورت احساس شد که پایگاه ویژه مختص بانوان در ساختمان اداری شهر فرودگاهی تاسیس شود .

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.