تعامل بیشتر با بزرگترین شرکت بیمه مناطق آزاد کشور

مدیران ارشد بزرگترین شرکت بیمه مناطق آزاد کشور (ایران معین) به منظور تعامل بیشتر با معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند دیدار کردند.

به گزارش فرینا، معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند، در جلسه ای که به همین منظور برگزار شد؛ با اشاره به اهمیت حفاظت سرمایه‌گذاران، صاحبان صنعت و فعالان تجارت در این مناطق از سرمایه های خود، گفت: ۴ شرکت بیمه تخصصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی می توانند مهم ترین حامی و شریک آنها باشند که بیمه “ایران معین” براساس ارزیابی‌های صورت‌گرفته از سوی سازمان بیمه مرکزی و آمارهای موجود بزرگترن آن ها بشمار می رود.

سید علی موسوی افزود: این شرکت بیمه ۲۵نمایندگی، ۳ کارگزاری و ۲ شعبه موفق در شهرستان های آبادان و خرمشهر دارد و قرار است با توجه به اهمیت حضور فعالین اقتصادی، زائرین، گردشگران و در آینده نزدیک  تردد خودروهای آن ها در شلمچه در این مرز مستقر شوند.

موسوی با تاکید بر حمایت سازمان منطقه آزاد اروند از تمامی بیمه های ثبت شده در این منطقه اظهار داشت: با توجه به پتانسیل ها و ویژگی های اروند نسبت به سایر مناطق آزاد تجاری کشور این منطقه نیزمی تواند مکان مطلوبی برای سرمایه گذاری این شرکت ها باشد.

گفتنی است؛ مدیران ارشد شرکت بیمه ایران معین همچنین در جلسه مذکور گزارش کاملی ازشرکت خود، فعالیت‌ها و توانمندی‌های این شرکت در مناطق آزاد کشور بویژه در منطقه آزاد اروند به معاون سرمایه گذاری این سازمان ارائه کردند.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.