در حاشیه جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی صورت گرفت؛ 

انعقاد تفاهم نامه همكاری بین دبیرخانه هیات مقررات زدایی و اتاق بازرگانی ایران

 "هیات مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار" و "اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران" تفاهم نامه ای به منظور تقویت بخش پژوهشی و اجرایی دبیرخانه این هیات، امضا کردند. 

به گزارش فرینا به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، این تفاهم نامه در حاشیه هشتاد و هفتمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی ما بین دبیرخانه "هیات مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار" و "اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران" توسط "محمد علی دهقان دهنوی" معاون امور اقتصادی وزارت اقتصاد و دبیر هیات مذکور و "حسین سلاح ورزی" نایب رییس اتاق بازرگانی به امضا رسید. 

بنا بر این گزارش، این تفاهم نامه با هدف تقویت بخش پژوهشی و اجرایی دبیرخانه "هیات مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار" به منظور بهبود محیط کسب و کار، تسهیل صدور مجوزهای مرتبط با فعالیت های اقتصادی و حذف و اصلاح مقررات مخل و دست و پا گیر منعقد شد.

این گزارش حاکی است، معاون امور اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی در این جلسه طی سخنانی ابراز امیدواری کرد، امضای این تفاهم نامه بتواند موجب سرعت گرفتن فعالیت های مربوط به بهبود فضای کسب و کار کشور شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.