معاون رییس جمهور:

لزوم توسعه زیرساخت های گردشگری دریایی در بندر آستارا

معاون رییس‌جمهوری و رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: توسعه زیرساخت های گردشگری دریایی در بندر آستارا مورد توجه است.

به گزارش فرینا به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «علی اصغر مونسان» امروز(سه‌شنبه، ۱۵ مرداد) در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی و اسکله تجاری بندر آستارا در جمع خبرنگاران بر گسترش فعالیت‌های گردشگری دریایی در این شهرستان تاکید کرد.
مونسان با بیان اینکه توسعه زیرساخت های گردشگری دریایی در بندر آستارا مورد توجه است، افزود: قصد داریم در آینده اسکله تفریحی گردشگری با محوریت تجاری در بندر آستارا به بهره‌برداری برسانیم.
وی با اشاره به اینکه در راستای ایجاد گردشگری دریایی و راه‌اندازی شناور در بندرهای استان‌های گیلان و مازندران از یک سال قبل پیگیری‌هایی صورت گرفته اما تاکنون تحقق نیافته است، تصریح کرد: برای خرید و راه‌اندازی شناور تفریحی در بندرهای مازندران و گیلان از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در راستای توسعه گردشگری دریایی حمایت می‌کنیم.
 معاون رییس‌جمهوری و رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه سازمان بنادر و دریانوردی برای ساخت شناورهای تفریحی تسهیلات خوبی اختصاص می‌دهد، خاطرنشان کرد: این تسهیلات برای شناورهایی که در داخل کشور با ظرفیت ۲۵۰ نفر ساخته می‌شود، اختصاص می‌یابد.
 مونسان با اشاره به اینکه راه‌اندازی گردشگری دریایی بین بندرهای استان های گیلان و مازندران مطرح است، گفت: به خاطر قدرت بالای امواج دریای خزر، برای راه‌اندازی گردشگری بین بندرهای گیلان و باکوی جمهوری آذربایجان، به شناور دریایی قدرتمند و بزرگ نیاز است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.