برگزاری مسابقات بین المللی غواصی بیانگر اوج امنیت ما در خلیج فارس

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: برگزاری مسابقات بین المللی غواصی بیانگر اوج امنیت ما در خلیج فارس است.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، محمدرضا داورزنی با اشاره به میزبانی نیروی دریایی ارتش در چهارمین دوره مسابقات نظامی بین المللی غواصی عمق در جزیره کیش افزود: برگزاری مسابقات بین المللی در جزیره کیش بیانگر اوج امنیت ما در خلیج فارس است و خیلی ها به دنبال انتشار چیزی غیر از این هستند.
داورزنی، در بازدید از روند برگزاری مسابقات بین المللی غواصی عمق 2019 روسیه به میزبانی نیروی دریایی ارتش در جزیره کیش گفت: با توجه به وضعیتی که در خلیج فارس داریم و شرایطی که دشمنان به وجود آورده‌اند، نشان دادن امنیت منطقه یکی از اهداف این قبیل مسابقات است.
وی تاکید کرد: نیروهای مسلح طی سال های اخیر حضور فعالی در سیزم داشته و امسال هم برای دومین سال متوالی در کشورمان میزبان مسابقات غواصی نظامی هستیم. نیروی دریایی ارتش سال گذشته در نوشهر و امسال در کیش میزبان مسابقات بین المللی غواصی است.
معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، یادآور شد: برگزاری مسابقات در بالاترین سطح کیفی با حضور گردشگران، بیانگر امنیت خلیج فارس و منعکس کننده این موضوع در جهان است.
داورزنی ادامه داد: برگزاری مسابقات بین المللی غواصی نظامی در جزیره کیش بیانگر اوج امنیت ما در خلیج فارس است اما دشمنان به دنبال انتشار چیزی غیر از این هستند. حضور کشورهای خارجی در جزیره کیش و دیدن زیبایی و امنیت منطقه، پیام خوبی برای دوستان ما است.
وی با اشاره به همدلی و همکاری صمیمانه سازمان منطقه آزاد کیش و نیروی دریایی ارتش در برگزاری این رویداد بزرگ گفت: امنیت خلیج فارس در دست نیروهای مسلح به ویژه نیروهای دریایی است و در شرایط عادی و مطلوب به سر می برد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.