حضور توانمند گروه های تئاتر جزیره قشم در جشنواره های بین المللی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم از حضور گروه تئاتر سایه ها با نمایش شوشی به نمایندگی از هنرمندان قشم در نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر آیینی و سنتی کشور خبر داد.

به گزارش فرینا، علیرضا کمساری با بیان این خبر، گفت: پس از حضور موفق گروه تئاتر فجر با نمایش «چکامه های که حباب می شوند» در جشنواره بین المللی تئاتر فجر؛ این بار گروه تئاتر سایه ها با نمایش شوشی موفق به راهیابی در نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر آیینی و سنتی کشور شده است.
کمساری افزود: گروه تئاتر سایه ها با نمایش شوشی قرار است از تاریخ 19 لغایت 26 مردادماه سال جاری در نوزدهمین جشنواره بین المللی تیاتر آیینی و سنتی حضور داشته باشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم اضافه کرد: امیدواریم در سال جاری شاهد حضور گروه های نمایشی بیشتری از جزیره قشم در تمامی عرصه های ملی و بین المللی باشیم.
کمساری در پایان گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم با حمایت های مدیرعامل سازمان و بنا بر رسالت فرهنگی خود، تمامی امکانات را برای اعتلا و رشد فرهنگ و هنر این جزیره به کار خواهد بست.
گفتنی است؛ نوزدهمین دوره جشنواره بین المللی نمایش هایی آیینی و سنتی با شعار «نمایش های سنتی فرصتی برای تئاتر معاصر ایران» و در ۱۰ بخش نمایشی و پژوهشی همزمان با عید قربان و از ۱۹ لغایت ۲۶ مردادماه سال جاری برگزار می شود.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.