پوستر نخستین جشنواره مطبوعات اروند رونمایی شد

در مراسم تقدیر از اصحاب رسانه نخستین پوستر جشنواره مطبوعات اروند رونمایی شد.

به گزارش فرینا؛ این مراسم با حضور معاونین فرهنگی و سرمایه گذاری،مدیر حوزه مدیرعامل، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر روابط عمومی و روسای ارشاد آبادان و خرمشهر به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگارانجام شد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: این جشنواره با مشارکت اصحاب رسانه منطقه آزاد اروند انجام‌شده و فراخوان مشارکت آن به‌زودی منتشر می‌شود.

قدرت اله طمیمیان تاکید کرد : لازمه برگزاری شایسته این جشنواره و دیگر اتفاقات مثبت در حوزه رسانه را هم افزایی و هم دلی میان اصحاب رسانه و خبرنگاران دانست.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند که بعنوان دبیر این جشنواره از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند منصوب شده است در ادامه ضمن تبریک روز خبرنگار افزود: افزایش سطح مشارکت مردم در فعالیت های منطقه آزاد در حوزه های مختلف یک شعار نیست؛ بلکه یک راهبرد عملیاتی است که می توان با تاکید بر این راهبرد در افزایش ضریب اعتماد عمومی نسبت به حاکمیت و کارگزاران دولت مفید فایده واقع شد در این میان رسالت اصلی برعهده اصحاب رسانه و قلم است .

ریاض علی فرحانی افزود: این جشنواره برای نخستین باردر سطح مناطق آزاد کشور با مشارکت فعالان رسانه ای منطقه و با تاکید بر ارتقا سطح کیفی مطبوعات و همچنین همکاری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور در آذر ماه امسال برگزار خواهد شد.

گفتنی است، پوستر جشنواره مطبوعات اروند توسط حسین دلیر یکی از اهالی هنر و رسانه منطقه آزاد اروند طراحی شده است .

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.