مراسم تجلیل از خبرنگاران منطقه آزاد اروند برگزار شد

به مناسبت روز خبرنگار مراسم تجلیل از اهالی رسانه آبادان و خرمشهر برگزار شد.

به گزارش فرینا؛ این مراسم با حضور معاونین فرهنگی و سرمایه گذاری، مدیر حوزه مدیرعامل، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان و روسای ارشاد آبادان و خرمشهر برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد منطقه آزاد اروند هم ضمن تبریک این روز از راه‌اندازی خانه مطبوعات اروند خبر داد و گفت: مکاتبات لازم انجام‌شده تا خبرنگاران منطقه آزاد اروند صاحب صنف و خانه مطبوعات شوند.

همایون قنواتی افزود: با راه‌اندازی این خانه، تمام فعالیت‌های مطبوعاتی از طریق آن انجام خواهد شد و مواردی همچون بیمه، دوره‌های آموزشی و دانش‌افزایی و مراسم‌های ویژه خبرنگاران با هماهنگی این خانه مطبوعات برگزار خواهند شد.

قنواتی از اعلام فراخوان تشکیل هیئت مؤسس خانه مطبوعات اروند بعد از فرارسیدن عید غدیر خبر داد.

سخنگو و مدیر حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند همچنین ضمن تبریک این روز بر لزوم ترویج مهارت سواد رسانه‌ای برای آحاد جامعه تاکید کرد و گفت: سواد رسانه ای نقش انکارناپذیری در تشخیص افراد نسبت به مطالب مفید و غیر مفید و همچنین درست و غلط بودن محتوای رسانه ها دارد.

سید ابراهیم میرموسوی ایجاد بستر مناسب برای توسعه این امر را تعامل دو سویه اصحاب رسانه و مسئولین عنوان کرد و افزود: باید بپذیریم با علم جدیدی روبرو هستیم که ضرورت و اهمیت آن در دنیای امروز کمتر از سواد خواندن و نوشتن نیست.

میرموسوی خاطر نشان کرد: سازمان منطقه آزاد اروند آمادگی دارد تا برای مصونیت جامعه در برابر فقدان این مهارت و بهره وری موثر از رسانه ها کمک کند.

در پایان این مراسم از خبرنگاران منطقه توسط معاونین و مدیران این سازمان تجلیل و از پوستر نخستین جشنواره مطبوعات اروند رونمایی شد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.