مدیرعامل منطقه آزاد چابهار؛

اقدامات انجام‌شده در دانشگاه بین‌المللی چابهار نویددهنده اشتغال و کارهای خلاق است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در نشست هم‌اندیشی زیست بومی کارآفرینی دانش‌بنیان و توسعه کسب‌وکارهای نوپا در منطقه آزاد چابهار, گفت: اقدامات خوبی در دانشگاه بین‌المللی چابهار رخ‌داده که همه این‌ها نویددهنده اشتغال و کارهای خلاقانه و فناورانه است.

به گزارش فرینا، عبدالرحیم کردی در این نشست که با حضور معاون رئیس‌جمهور، استاندار سیستان و بلوچستان، معاونین و مدیران سازمان٫فرمانداران شهرستان‌های چابهار و کنارک و دیگر مقامات محلی برگزار شد، افزود: تمامی امکانات و زیرساخت‌ها را برای هر درخواست استارتاپ و پارک علم و فناوری فراهم خواهیم کرد.

در ادامه این نشست احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان نیز از حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری برای افتتاح طرح‌ها در چابهار قدردانی کرد و افزود: حضور مسئولان می‌تواند به کاهش مشکلات و تخصیص اعتبارات در بخش‌های مختلف منجر شود.

گفتنی است؛ با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری، استاندار سیستان و بلوچستان جمعی از مسئولان محلی پردیس پارک علم و فناوری مکران در دانشگاه بین‌المللی منطقه آزاد چابهار افتتاح شد.

شایان‌ذکر است؛ ستاری از ظرفیت‌های اقتصادی و تجاری کنارک، بندر شهید بهشتی، دانشگاه بین‌المللی، دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی، ظرفیت‌های شیلاتی و صیادی، شهرک‌های پتروشیمی و فولاد بازدید و در نشست با استارتاپ های فعال در منطقه مسائل و مشکلات آنان را بررسی کرد.

بازدید از ظرفیت‌های علمی و اقتصادی و همچنین رونمایی از پروژه آنلاین هاسپیتال و دیار با حجت‌الاسلام سید محمد موسوی امام‌جمعه چابهار از جمله برنامه‌های سفر سورنا ستاری به چابهار بود.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.